recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bumper/case iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBumper/case iPhone 4?

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 22:11
Hmm okay, jeg trykkede på den tast til højre :P .. Har jeg så sagt "Ja" til at tillade det? hehe..
 
Men tak for svaret!
 
Hvis jeg gendanner min iPhone som ny, skal jeg så til at registrere den og alt muligt igen, som da jeg satte den til første gang? Alle mine kontakter og apps slettets vel også ved at gendanne som ny?
 
Jeg mener, bliver den helt slettet, sådan man også skal aktivere den igen via iTunes osv. osv.?


Redigeret af ladiesman217 - 19-August-2010 kl. 22:24
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hmm okay, jeg trykkede på den tast til højre :P .. Har jeg så sagt "Ja" til at tillade det? hehe..
 
Men tak for svaret!
 
Hvis jeg gendanner min iPhone som ny, skal jeg så til at registrere den og alt muligt igen, som da jeg satte den til første gang? Alle mine kontakter og apps slettets vel også ved at gendanne som ny?
 
Jeg mener, bliver den helt slettet, sådan man også skal aktivere den igen via iTunes osv. osv.?


Du kan se dit valg i Indstillinger -> Generelt -> Lokalitetstjenester -> Kamera (On/Off)

Hvis du gendanner som ny skal du ikke registrere den, men den bliver som ny, dvs. alt bliver slettet, så husk BACKUP. Du kan dog tilbageføre alt hvad du har valgt skal synkronisere (oppe i fanebladene, når du har tilsluttet telefonen): Kontakter (som du vel har som backup på computeren), musik, foto, video osv. Apps slettes ikke da de jo også er synkroniseret i iTunes. Sms'er og MMS'er slettes (kan dog gemmes vha. 3.-partsprogrammer).
/zemo/
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 22:39
Men med mindre der er en speciel grund, ville jeg da bare gendanne med den sidste sikkerhedskopi.

Ups, er vist ved at blive rimelig OT, sorry;-)
/zemo/
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 12:44
Forresten, skader det at "klat lade" en iPhone? Altså hvis man lige smider den i laderen i 20 min inden man skal ud af døren igen, må man det, eller skal man stadig behandle de batterier ordentligt?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Forresten, skader det at "klat lade" en iPhone? Altså hvis man lige smider den i laderen i 20 min inden man skal ud af døren igen, må man det


Ja, det kan du sagtens.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2010 kl. 13:10
OK super! Må godt nok sige den er hurtig til at lade op Shocked gik fra 13% til 80% opladet på ingen tid... Sygt! Clap
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 08:42
Ja, det er dejligt at den må klat lades.. Men hvor længe holder jeres på batteriet?? Og hvornår er det "bedst" at oplade batteriet helt?? Altså procentmæssigt..
 
Med lidt video ca. 30 min., musik og sms'er, så er den nede på ca. 20 % procent om aftenen hos mig.. Afhængig af forbrug selvf..


Redigeret af Casper - 24-August-2010 kl. 08:46
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 08:59
Jeg skriver en del sms'er og er en del på Facebook, men ingen video og billeder rigtig, og der går jeg fra 100% til 20% fra 9.00 til 21.00 ca. Tror sagtens den kan holde længere, men jeg har lige fået den, så står med den i hånden konstant LOL

Dog har jeg selv lysniveau på display til "Automatisk" så den selv regulerer det, alt efter om jeg er indenfor eller udendørs, men en af mine kammerater har taget det fra, og skruet næsten helt ned for lysniveauet, og det må siges hjælper gevaldigt på levetiden!
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 09:30
Lysstyrken er helt sikkert en batteridræber hvis man har den skruet helt op. Tilgengæld så er mit indtryk at automatisk lysstyrke mere betyder at der bliver skruet ned for lyset i mørke, end at der bliver skruet op i lyse - så batteritiden altså bliver forbedret. Men jeg har ikke noget der underbygger det, det er bare min opfattelse.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 18:13
Så har jeg modtaget min bumper men ska ikk bruge den. Sort og i org. Emballage. PM hvis interreseret.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 21:03
Jeg modtog min igår, men jeg har ikke prøvet ordentligt igennem om den hjælper på signalet - som kan svinge lidt..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 22:00
Smile


Redigeret af ladiesman217 - 25-August-2010 kl. 09:53
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu