recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bumper/case iPhone 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBumper/case iPhone 4?

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 22:35
Jeg tænker faktisk det samme..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 09:52
Bumper lige denne tråd:

Tænkte lige på en ting...

Når man går med sin iPhone i lommen, og med tiden, så kommer der jo mega meget støv ind i det hul hvor laderen skal sidde, og ind i de to små huller hvor højttalerne sidder. Er det noget man bare skal ignorere, eller gør i noget for at holde dem rene? What to do?
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 21:42
Jeg fik min idag fra apple. (Belkin Micra Shield) Det er hårdt plastik, men ser ud til at være godt. Jeg kan dog ikke få det på pga. invisible shield, jeg tør ihvert fald ikke risikere detTongue
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2010 kl. 22:09
Okay cool.. Ja, der må man så bestemme sig for hvad man tør gøre Wink

Redigeret af Casper - 28-August-2010 kl. 22:10
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.

Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.

Super nice.


Tænkte lige på, når du siger masser af spray ved montering, er der så ikke risiko for der løber noget ind i telefonen ved kamera, højttaler osv.?
          
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2010 kl. 00:33
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:


Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej. Det er mig som Lars kender der har købt det.
Det er super let at sætte på 4'eren, fordi den ikke har de håbløse kanter som 3'erne havde. Det påvirker slet ikke skærmen, husk dog at bruge masser af spray når i monterer det.
Super nice.
Tænkte lige på, når du siger masser af spray ved montering, er der så ikke risiko for der løber noget ind i telefonen ved kamera, højttaler osv.?

Det er så fint et net (små masker) at det sagtens kan lade sig gøre uden der kommer væske ind. Bare du sidder klar med noget køkkenrulle til at tørre det væk med efter montering sker der ikke noget. Men du kan evt sætte lader og headset i under montering for at beskytte de indgange
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 09:29

Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.

Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..


Redigeret af Casper - 09-September-2010 kl. 09:35
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2008
Status: Offline
Point: 1147
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.


Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.

Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..


Invisible shield
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.

Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..


Er det ikke vildt nederen at have den sok nede i lommen? Og du skal have telefon ud og i hver gang du skal bruge den? Tongue
          
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af matv88 matv88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.


Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.

Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..


Invisible shield

Haha! Selvf. en mulighed, men dette fungere også fint LOL
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Efter et par dage (sammenlagt) med casen på, så vil jeg sige, at jeg er mest til sokken som jeg købte, lige efter købet af iPhonen. Jeg synes desværre at den bliver lidt for plastikagtig, og er ikke beskyttet mod ridset og sådan.

Men som sagt, er jeg meget tilfreds med sokken.. Den bliver beskyttet nede i lommen og når den ligger på bordet mv.
Med hensyn til signalet, så bliver det måske lidt bedre med casen på, men igen så har jeg ikke haft casen på i nok lang tid, til at jeg vil udtale mig om det.. Det må jeg prøve næste gang jeg evt. har casen på..


Er det ikke vildt nederen at have den sok nede i lommen? Og du skal have telefon ud og i hver gang du skal bruge den? Tongue

Hehe.. Det går fint for mig Wink Og ja, ind og ud hver gang, men som sagt, det fungere her.. Det lød ikke helt stuerent Embarrassed


Redigeret af Casper - 09-September-2010 kl. 16:56
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2010 kl. 19:17
Haha okay, må se om jeg skal prøve sådan en, koster jo kun 50 kr. Så ikke så slemt.. Kan man snøre den til, eller passer den fint? Smile
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu