recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W CM10 Defekt Bas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W CM10 Defekt Bas

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B&W CM10 Defekt Bas
    Sendt: 05-Juli-2023 kl. 09:53
Hejsa alle
Er vildt frustreret har ikke kunne høre musik på mit NAD anlæg sammen med mine B&W CM10 S2 Højttaler da den ene bas enhed er defekt (Skratter)
Har bestilt en ny enhed igennem Hi-Fi klubben for 3 måneder siden, men de kan ikke få den hjem fra UK pga B6W er ved at flytte deres læger til Europa.
Har talt med HI-FI- klubben flere gange og det sidste var at de ikke kan fortælle mig hvornår jeg kan få min enhed.
Synes det er vildt ringe at et så stort firma som B&W ikke kan lever vare til EuropaCry
Er der nogen herinde der kender et andet sted man kan købe fra, har kigget på ebay der er kun noget fra US.
Måske man bare skal tage en flyver og selv hente det Wink
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 10:21
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jonas47 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonas47 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 11:23
Jeg ville skrive direkte til B&W. Det gjorde jeg, da jeg skulle have ny diskant til den ellers udgået B&W cm1. Det satte skub i tingene, og Hifiklubben kontaktede selv mig pr. mail for at følge op👍
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 13:40
Skriv til Bojo og Farage og kald dem ud som de løgnagtige svindlere de er.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 14:24
Øhh hvem er det ??
Til top
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 14:26
Jeg har været på deres hjemmeside var ikke helt nemt at finde ud af hvor man skulle skrive, men fik gjort det, har ikke hørt noget, prøver igen tror jeg.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 14:35
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2023 kl. 15:37
Tak for det, fandt det også selv, men ikke helt nemt Wink
Har skrevet til dem, så må vi se om jeg høre noget ?
Til top
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2023 kl. 20:25
Ja nu er det 14 dage siden jeg skrev til B&W Har INTET hørt Ouch
Har også ringede igen til HIFI-Klubbens kundeservice, som med en del pres fra mig vil følge op på det.
Det lyder til der skal gå RIGTIG laaaaaang tid før jeg igen jeg kan høre noget god musik.
Kan sku IKKE anbefale at købe B&W og hellere igennem HIFI-klubben, som burde hvis de gad, kunne trykke på nogle knapper skulle man mene !!!!
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2023 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af MSK MSK skrev:

Ja nu er det 14 dage siden jeg skrev til B&W Har INTET hørt Ouch
Har også ringede igen til HIFI-Klubbens kundeservice, som med en del pres fra mig vil følge op på det.
Det lyder til der skal gå RIGTIG laaaaaang tid før jeg igen jeg kan høre noget god musik.
Kan sku IKKE anbefale at købe B&W og hellere igennem HIFI-klubben, som burde hvis de gad, kunne trykke på nogle knapper skulle man mene !!!!
Danmark er et lille land. Så hvad skal HiFi klubben stille op, hvis en større forhandler i et større land skal have reservedele?

Redigeret af T-Duck - 20-Juli-2023 kl. 22:21
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1031
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2023 kl. 21:28
Til top
MSK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2023
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2023 kl. 21:41
sendes ikke til DK Cry
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu