recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&W Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&W Hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1234 24>
Forfatter
Besked
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 19:41
Ja det bliver lidt "tight" når stuen ikk er større.....og faktisk er lyden optimal på trods af stuens begrænset m2....
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 19:52

Havde også selv 804Diamond i kikkerten da der sku kigges på nye højttaler, men fik grønt lys af kæresten til de større hvis det var dem jeg ville ha......sjovt nok er der noget der siver ind første gang så det den slags hehe.....

Hvad er planen 804'erne skal trækkes af ...de fortjener jo lidt kram *S*

Møblet er købt via deres afdeling i Åboulevarden...der har de en del af disse ståene i 55 cm dybden...man ka så selv vælge om det skal være 1,2 eller 3 moduler i et.....

Vi valgte det med 3 så både surround og de 2 monotrin ku gemmes af vejen.....


Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 19:54
Satme Lækkert Setup. dog lidt i tvivl om de subs, fortjener at være i selvskab med dine 802'ere
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:03
Forstår tvivlerne.......for mange synes de ikk spiller dybt nok hmm......vil gerne høre dem der spiller dybere og vel at mærke ikk over 60 hz da delefrekvensen er sat så lavt for ikk for meget "mellem" bas.....og synes de fungere perfekt ind i min stue.....selvom 802'erne klare bassen fint alene.....så giver de små bæster lige det sdste......og er bange for ved større subs f.eks en B&W DB1 ja så det også noget naboerne kan høre lidt for meget......og vil ikk ane hvor den sku stå her hmm ....
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:06
Hindsberg: Jeg var inde og høre dem i mandags i et par timer efter lukketid, hvor jeg bad om at høre dem sammen med Classé CA-2300 effektforstærker og CP-800 forforstærker. Super service og det lød vildt godt. Men pt har jeg topmodellerne fra Thule PA350B (2x350w) og PR350BV forforstærker og ham der demonstrerede anlægget i hifiklubben Aalborg sagde, at de forstærker sagtens kan trække på 804'eren uden problemer, så i første omgang bestiller jeg 804'eren hjem og høre om thule forstærkerne gør det godt nok Smile

Super, så må jeg lige have det møbel i overvejelsen. Fandt selv det her i udlandet og for satan det er lækkert. Men prisen er også på 10.000
http://www.bdiusa.com/theater/mirage_8227.shtml
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:10
Hvad løb prisen forresten op i ved det møbel?
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:13

Ja tror sagtens de vil ku trække 804'erne Wink

For skal man lige ud og skifte forstærker sættet samtidig uha dada så får pengene huritgt ben af gå på, også lidt for hurtigt enda.

Lækkert møbel.....ligner også noget dejlig kvalitet......tror faktisk det hifi klubben har er er par tusser dyrere.......

Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:17
Mener vi måtte slippe 12.000,- for møblet .....Cry 
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:27
Møblet hedder Clic og findes på clic.dk
Samme firmas UNNU serie forhandles af alle HiFiKlubben men Clic skulle kun være i nogle af dem... siger min kilde på Frederiksberg ;)
Clic koster vist cirka det dobbelte af UNNU...
Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:28
Wow, det var mange penge, men det er også lækkert. Er der ikke tale om det her møbel?
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hi-fi-mobelhylde/argon_cube_1_moebel_hvid_med_top_hul.htm

Eller er det bare dyrere, hvis man skal have det med 55 cm i dybden?

Men kan godt forstå valget af PV1 subwooferen. De er virkelig lækre. Har desværre ikke hørt dem endnu, men planen er at købe 2 stks af de nye kommende PV1D. Tror de vil klæde 804 diamond rigtig godt.
Til top
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:40

Ja det er absolut ikk billigt, men er af ret lækker samle kvalitet......Top og siden er også tykkere end den du linker til....den du har linket til er til vægophængt.....men er sikker på din lokale afdeling har en brochure liggene så du ka samle lige den du ku tænke dig.

Hvis de nye pv1d lyder bedre så bliver det da helt vildt, for er stadig lidt målløs over hvad de små kugler ka levere uden den mindste forvrængning og de matcher 800diamond serien ret så fornemt.....

Er du forbi København en dag ka du komme og lytte hvad de kan præstere......

Til top
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smiletime Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2012 kl. 20:58

Tak for tilbudet. Det vil jeg have i tankerne, når jeg en dag skal til kbh :) Hvordan er 802 i forhold til 804, hvis du også fik et lyt til den mindre model?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu