recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Christians nye stue-setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Christians nye stue-setup

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 10:27
Din Denon kan sagtens trække de Elac modeller du nævner, jeg har selv for laaaaang tid siden haft blue serien, den synes jeg var tung. Så vil umiddelbart tro Elac er mere letdrevne...

Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Anders hj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-November-2012
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 10:35
Hej

Håber lyden får et løft i forhold til blue serien eller om det skal være mentor 6 . Vil godt prøve elac så håber ikke man fortryder.

Anders
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Anders hj Anders hj skrev:

Hej

Håber lyden får et løft i forhold til blue serien eller om det skal være mentor 6 . Vil godt prøve elac så håber ikke man fortryder.

Anders

Hvis jeg var dig ville jeg se om ikke du kunne få mulighed for at lytte til de forskellige højtalere. Helst hjemme hos dig selv, og på din reciever, hvis det kan lade sig gøre.
Til top
Anders hj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-November-2012
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders hj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 10:42
Har du andre mærker du kan anbefale ved csn teknik har elac som også ligger tæt på min bopæl

Anders
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Anders hj Anders hj skrev:

Har du andre mærker du kan anbefale ved csn teknik har elac som også ligger tæt på min bopæl

Anders

Jeg er nok ikke den bedste til at give anbefalinger, da jeg ikke har haft lyttet til voldsomt mange mærker.

Som skrevet tidligere her i tråden, så lyttede jeg faktisk kun til KEF inden jeg købte mine ELAC.

Men jeg er sikker på at CSN-teknik, gerne vil komme forbi med nogle ELAC som du kan lytte til på din Denon...
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 23:13
Lækkert setup Christian, specielt din receiver:)

Og flot gulv forresten:)
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

Lækkert setup Christian, specielt din receiver:)

Og flot gulv forresten:)

Tak for det!

Jeg er også rigtig glad for recieveren, til trods for at den nok ikke vinder nogle designpriser LOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

Lækkert setup Christian, specielt din receiver:)

Og flot gulv forresten:)

Tak for det!

Jeg er også rigtig glad for recieveren, til trods for at den nok ikke vinder nogle designpriser LOL
Design opfattelse er jo meget forskellig, men over tid når man (eller jeg) finder ud af hvor god Integraen er, så synes i det mindste jeg, at den er super flotTongue
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 19:48
Jeg syntes skam også at deres design er kommet langt de sidste par generationer, og Integraerne syntes jeg er noget pænere end deres Onkyo-modstykker!

Og så vil jeg give dig ret i at dens evner gør at den måske syner flottere end den virkelig er
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Oprindeligt skrevet af sirgadget sirgadget skrev:

Lækkert setup Christian, specielt din receiver:)

Og flot gulv forresten:)

Tak for det!

Jeg er også rigtig glad for recieveren, til trods for at den nok ikke vinder nogle designpriser LOL


Så lidtSmile

Jeg kan nu rigtig godt lide Integra's design, næsten lige så lækkert som Onkyo's nye reference design (den med analoge VU-metre).
Og så passer den perfekt i design til OPPO BDP-105, hintWink
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 21:58
Haha, den står skam også højt på ønskesedlen, men nu må vi se hvordan det ender med nyt TV først
Til top
sirgadget Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirgadget Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2013 kl. 22:00
Ja, alting er jo en prioritering, og kan godt forstå du vil have tv'et førstSmile
Mikkel Petersen.
Mit setup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu