recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ci kort til SAmsung 7070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCi kort til SAmsung 7070

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Emne: Ci kort til SAmsung 7070
    Sendt: 21-April-2009 kl. 10:28
Jeg har Yousee kabel, og vil bruge DVB-C tuneren i SAmsung 7070. Har fundet 181 digitale kanaler . Har fuld pakke d.v.s. ca 40 kanaler men mange af disse får jeg "kodet signal" Har checket freveks, module rate net id og QAM64. Hvad mere kan jeg gøre ?
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 11:07
Du skal sikre dig, at CA-modulet vender rigtigt og at det er trykket ind så kontakterne får fat og det dermed sidder fast. Dernæst skal du sikre dig, at programkortet vender rigtigt i CA-modulet.  
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 11:35
Tak. Har prøvet at vende det på alle 4 måder, som det sidder nu får jeg 181 digitale kanaler, og ud af de ca 40 jeg skal kunne se, virker kun de ca 10 ? Så jeg tror det vender rigtigt
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:22

Og du er sikker på, at CA-modulet også vender rigtigt og sidder fast? Det kan kun trykkes fast, når det vender rigtigt. Der er formentlig en menu i fjernsynet, der bliver aktiv, når der sættes et CA-modul i. 

Fjernesynet vil finde alle tilgængelige digitale kanaler også uden CA-modul og programkort og et antal af disse kan også ses f.eks. DR1, DR2, og TV2.  Så det at du finder alle kanalerne og kan se nogen betyder ikke nødvendigvis, at CA-modul og programkort er korrekt monteret.

Og lige for at være helt sikker: Du har både CA-modul (kortlæser) og programkort?

 

Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu