recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Død" YouSee boks her til morgen....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Død" YouSee boks her til morgen....

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Emne: "Død" YouSee boks her til morgen....
    Sendt: 28-April-2008 kl. 11:48

Stod op i morges - uret på boksen var der bare ikke....hmmm slukkede og tændte den igen bagpå.....ingen reaktion - den er bare død....nogen af Jer der har oplevet samme?

Ellers er det jo bare ned og smide den i hovedet på en TDC medarbejder...og få en "ommer"

SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 12:55

Jamen det lyder ikke helt så godt. Jeg har faktisk ikke rigtigt før hørt om, at boksen kan gå så død. Lyder nærmest som en total malfunction.

Jep - ned til YouSee - jeg kan i det mindste ikke komme på en "walk-arround", der kan hjælpe på den fejl

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 18:38

Nå , jeg for ned i den loka´le TDC biks , men kun for at få en Paptud....der kunne jeg skam ikke få ombyttet boksen , så jeg måtte ringe til YouSee kundeservice , der tilbød at sende en tekniker ud og se på boksen......

Jeg forklarede at det var da spild af tid og resourcer og gode tekniker timer, da jeg jo kunne fortælle at den er død.....nå men det bliver så at de sender mig en ny boks med en returlabel i til den defekte......svagt at man ikke kunne ordne den lille ting i en TDC biks!!!

Så nu kan man gå og vente jeg ved ik hvor lang tid på den boks igen....

SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 19:00

 

 TDC har ikke noget at gøre med You See, det er forskellige afdelinger, det havde måske være bedre at henvende sig hos en TV forhandler som har dem.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2008 kl. 21:26

MIn er købt i Fona, og det er også der jeg ville henvende mig hvis der skete min noget.

Men hvis du har købt den hos YouSee til at starte med, så tvivler jeg nu alligevel på Fona kunne/gad gøre noget.

Puha for en kedelig ventetid da! ... sikke noget øv

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 07:29
Ja - det var sucks - så nu er det bare at vente.....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

MIn er købt i Fona, og det er også der jeg ville henvende mig hvis der skete min noget.

Men hvis du har købt den hos YouSee til at starte med, så tvivler jeg nu alligevel på Fona kunne/gad gøre noget.

Puha for en kedelig ventetid da! ... sikke noget øv

Det forstår jeg ikke... Jeg har købt min yousee HD boks i en TDC butik, på fisketorvet. Så skulle din teori være, at de godt vil sælge dem, men ikke overholde købeloven?

Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 21:51

arh fuck sorry.. Min reply skulle have været på Radiomanden:

"TDC har ikke noget at gøre med You See, det er forskellige afdelinger, det havde måske være bedre at henvende sig hos en TV forhandler som har dem."

Det forstår jeg ikke... Jeg har købt min yousee HD boks i en TDC butik, på fisketorvet. Så skulle din teori være, at de godt vil sælge dem, men ikke overholde købeloven?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 21:59

 

 You See har jo ingen fysiske butikker, så defor fortsætter de jo nok med at sælge hos TDC, som fra dengang det var et og samme firma, udover at boksene jo også sælges af et bredt udvalg af detailbutikker, og der ville det måske være nemmere at få en bytter. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 You See har jo ingen fysiske butikker, så defor fortsætter de jo nok med at sælge hos TDC, som fra dengang det var et og samme firma, udover at boksene jo også sælges af et bredt udvalg af detailbutikker, og der ville det måske være nemmere at få en bytter. 

Det ændre jo ikke på at de SKAL modtage boxen return og selv sende den videre i systemet..

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2008 kl. 22:13

 

 Det kan du da have ret i, når de kan sælge, kan de jo også tage imod returvarer. Alt andet er jo totalt.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1343
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 09:12
Det ombytter IKKE i TDC butikken selvom boksen er købt der fik jeg at vide af yousee kundeservice - man skal ringe til dem og de laver så en sag hvor de sender en ny boks afsted sammen med en returlabel til den gamle boks.....sindsygt man så skal gå og vente på at modtage det...istedet for at kunne få den med  det samme i butikken.....
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu