recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om priser på Pioneer Fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om priser på Pioneer Fælleskøb

 Besvar Besvar Side  <1234 28>
Forfatter
Besked
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 19:49

Nu har jeg sat og læst mine email beskeder fra den gamle tråd.

Og jeg kan sgu godt forstå at den blev lukket.

Prisen på dette fælleskøb er jo helt i orden, at TC så vælger at give kunderne i deres fysiske butikker en del af den rabat, kan jeg godt forstå.

Hvorfor er det kun fælleskøbs deltagerne der kan få rabat?

I får jo allerede en betydelig rabat på selve skærmen i forhold til butikken.

I får rabat på diverse tilbehør...

Servicen er også helt i orden. Jeg skal feks ned i morgen med min skærm fordi den har lidt problemer med RGB, ikke noget med at jeg skal vente flere uger på at få den lavet, næ nej, jeg får en ny med det samme....

Og nu vil jeg ikke beskyldes for at tørre nogle i r...., jeg skriver min mening, det gør jeg altid.

Ps. man skal måske også passe på med at skræmme TC væk, de er åbenbart de bedste og billigste, ellers ville de ikke vinde alle de fælleskøb. Og lad nu være med at tro at jeg mener vi ikke skal være kritiske, det SKAL vi, men der er også grænser



Redigeret af Bendix - 06-September-2006 kl. 21:22
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg sagde det jo ved Phillips-fælleskøbet at en sådan tråd er nødvending ved erhvert fælleskøb fordi der ALTID er nogle der skam gerne vil købe - det skal altså bare være billigere end fælleskøbspris og mindsanten og ikke der (igen igen igen igen) er folk der er utilfredse med prisen.


Hvad var det lige der skete sidst folk brokkede sig over prisen på et fælleskøb?
Prisen blev sat ned.
 


Og har du gidet læse Otto's forklaring på det?
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Nu har jeg sat og læst mine email beskeder fra den gamle tråd.

Og jeg kan sgu godt forstå at den blev lukket.

Prisen på dette fælleskøb er jo helt i orden, at TC så vælger at give kunderne i deres fysiske butikker en del af den rabat, kan jeg godt forstå.

Hvorfor er det kun fælleskøbs deltagerne der kan få rabat?

I får jo allerede en betydelig rabat på selve skærmen i forhold til butikken.

I får rabat på diverse tilbehør...

Servicen er også helt i orden. Jeg skal feks ned i morgen med min skærm fordi den har lidt problemer med RGB, ikke noget med at jeg skal vente flere uger på at få den lavet, næ nej, jeg får en ny med det samme....

Og nu vil jeg ikke beskyldes for at tørre nogle i r...., jeg skriver min mening, det gør jeg altid.

Ps. man skal måske også passe på med at skræmme TC væk, de er åbenbart de bedste og billigste, ellers ville de ikke vinde alle de fælleskøb



Præcis. Og da den anden tråd er lukket har jeg tilladt mig at kopiere et af Otto's svar her - for det han skriver passer også efter min opfattelsen på de folk der konstant, hele tiden og uden ophold brokker sig over prisen, servicen, tilbehøret, leveringen og fanden og hans pumpestok. Otto skrev:
"Og så gider jeg simpelthen ikke diskutere mere om hvorvidt vores groteskt, latterligt, sindssygt, jordskælvsfremkaldende lave pris som samtlige Pioneer forhandlere i landet lige nu brækker sig over i lårtykke stråler, er billig nok. Kom igen når du har fundet et bedre tilbud, så kan vi diskutere videre. Jeg synes simpelthen denne diskussion er et meget stort bevis på at mennesket aldrig har nok, uanset hvor meget man giver det. Hvis jeg stillede mig ud på gaden og forærede tv væk, så skulle der nok være nogen der klagede over at de ikke fik foden med! (jeg HAR faktisk engang i en anden butik oplevet at folk _klagede_ over at en GRATIS vareprøve kun kunne bruges til noget hvis man købte et andet, sammenhængende produkt)..."

Det er det danske (jyske) kræmmermentalitet når den er allerværst.


Redigeret af Stampe - 06-September-2006 kl. 21:13
Til top
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:32
Det ser ud til at Laptops.dk snart kommer med priser på de nye Pioneer fladskærme.
Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:48

Kan kun være enig i at det er uholdbart. agumentation og saglig debat er vejen frem og at folk skal stoppe med deres uholdbare brok, men vi var altså os nogen der spurgte på en pæn måde til prisen uden at kritisere. Jeg er ret ny i det her fælleskøb, har faktisk først lært siden at kende for 2 uger siden, og ville bare gerne vide om det kunne være muligt med en "second opinion", men jeg fik bare et hårdt svar tilbage, "take it or leave it". og siden er jeg bare blevet svinet fordi jeg "brokkede" mig. Det synes jeg altså ikke er helt fair!!

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12233
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:51
Jeg kan godt se rationalet i at prisen også kan komme butikkens andre kunder til gode. Man får blot en endnu bedre pris ved at melde sig til fælleskøbet, og den ligger altså stadigvæk 9k under den vejledende...        


Redigeret af Naiera - 06-September-2006 kl. 22:05
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af the_rieper the_rieper skrev:

Kan kun være enig i at det er uholdbart. agumentation og saglig debat er vejen frem og at folk skal stoppe med deres uholdbare brok, men vi var altså os nogen der spurgte på en pæn måde til prisen uden at kritisere. Jeg er ret ny i det her fælleskøb, har faktisk først lært siden at kende for 2 uger siden, og ville bare gerne vide om det kunne være muligt med en "second opinion", men jeg fik bare et hårdt svar tilbage, "take it or leave it". og siden er jeg bare blevet svinet fordi jeg "brokkede" mig. Det synes jeg altså ikke er helt fair!!

Det er SLET ikke fair, man skal huske at det er et debat forum

Men specielt på dette fælleskøb er prisen virkelig nede ved bunden, og husk at andre forhandlere også er spurgt om de kan matche prisen. Det kunne de så ikke

Og velkommen til forummet



Redigeret af Bendix - 06-September-2006 kl. 21:54
Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Oprindeligt skrevet af the_rieper the_rieper skrev:

Kan kun være enig i at det er uholdbart. agumentation og saglig debat er vejen frem og at folk skal stoppe med deres uholdbare brok, men vi var altså os nogen der spurgte på en pæn måde til prisen uden at kritisere. Jeg er ret ny i det her fælleskøb, har faktisk først lært siden at kende for 2 uger siden, og ville bare gerne vide om det kunne være muligt med en "second opinion", men jeg fik bare et hårdt svar tilbage, "take it or leave it". og siden er jeg bare blevet svinet fordi jeg "brokkede" mig. Det synes jeg altså ikke er helt fair!!

Det er SLET ikke fair, man skal huske at det er et debat forum

Men specielt på dette fælleskøb er prisen virkelig nede ved bunden, og husk at andre forhandlere også er spurgt om de kan matche prisen. Det kunne de så ikke

Og velkommen til forummet

Det var jeg jo så bare ikke klar over at de var, adspurgt altså! Jeg synes os prisen er okay. har bestilt og det hele, men det er da bare altid dejligt og ikke mindst aktuelt at se om man kan få det billigere et andet sted. derfor mit spørgsmål. Det fandt jeg jo så bare hutigt ud af at jeg i hvert fald IKKE skulle have spurgt om!!!

Tak:)

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af the_rieper the_rieper skrev:

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Oprindeligt skrevet af the_rieper the_rieper skrev:

Kan kun være enig i at det er uholdbart. agumentation og saglig debat er vejen frem og at folk skal stoppe med deres uholdbare brok, men vi var altså os nogen der spurgte på en pæn måde til prisen uden at kritisere. Jeg er ret ny i det her fælleskøb, har faktisk først lært siden at kende for 2 uger siden, og ville bare gerne vide om det kunne være muligt med en "second opinion", men jeg fik bare et hårdt svar tilbage, "take it or leave it". og siden er jeg bare blevet svinet fordi jeg "brokkede" mig. Det synes jeg altså ikke er helt fair!!

Det er SLET ikke fair, man skal huske at det er et debat forum

Men specielt på dette fælleskøb er prisen virkelig nede ved bunden, og husk at andre forhandlere også er spurgt om de kan matche prisen. Det kunne de så ikke

Og velkommen til forummet

Det var jeg jo så bare ikke klar over at de var, adspurgt altså! Jeg synes os prisen er okay. har bestilt og det hele, men det er da bare altid dejligt og ikke mindst aktuelt at se om man kan få det billigere et andet sted. derfor mit spørgsmål. Det fandt jeg jo så bare hutigt ud af at jeg i hvert fald IKKE skulle have spurgt om!!!

Tak:)

Nogle gange er det godt at starte med Adam og Eva hver gang man skriver noget, for ikke at blive misforstået.

 

Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 22:03
jaa.. det er rigtigt:)
Til top
Maximo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 22:12

Hej alle.

Jeg er ny bruger herinde og har set dette fantastiske tilbud på Pioneer  men har også lige et par spørgsmål. Det er første gang jeg skal investere i en fladskærm og 20 kilo er jo en sjat så derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det er "fremtidssikret" og jeg har set på tidligere pioneer modeller at der er en såkaldt picture viewer til fremvisning af bla. digitalbilleder, har de nye det ???

Ellers må jeg sige at det er et fantastisk godt site

 

Til top
the_rieper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 545
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 22:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu