recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Debat om priser på Pioneer Fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDebat om priser på Pioneer Fælleskøb

 Besvar Besvar Side  <12345 28>
Forfatter
Besked
Søren M Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2006 kl. 22:57

Vil bare pointer at jeg synes det er gode priser som næsten alle de andre også gør, og hvis den nu skulle bliver 500kr billiger ved et andet sted ville jeg stadig vælge TC, da jeg har stor respekt på at Otto vil bruge så meget tid på at svare på spørgsmål på dette forum samt den rigtig gode service som inde bære i købet. Så mange tak for det Otto.

Respekt til dig Otto

Bare min mening...

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 00:17

Jeg forstår godt,at "nye" kan blive lidt forvirrede over hele F.K. konceptet.Selve navnet indikerer ligesom,at der vil være en øget rabat proportionalt med tilmeldinger.Hvilket i andre sammenhænge også ville være logisk ? Og når der så samtidigt løbende  kommer en opdateringsliste over tilmeldinger !

 Jeg tror simpelthen,at vi må se i øjnene,at denne prisdiskusion vil være en del af - specielt de større F.K? . 

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 09:47

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:


Det er det danske (jyske) kræmmermentalitet når den er allerværst.

"Øv, jeg sparer kun 2000,- i forhold til landets i forvejen laveste pris" (jeg forventer at konkurrenterne vil få svært nok ved at matche vores butikspris). Det svarer lidt til at finde en 50'er på gaden, og så ærge sig over at det ikke var en 100-kroneseddel.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 10:07
Det er åbenbart ikke "værre" end at der stadig er nogle som synes at der skal holdes liv i denne tråd!!
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 12:38

Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Det er åbenbart ikke "værre" end at der stadig er nogle som synes at der skal holdes liv i denne tråd!!

Det er kun fordi at andre ikke har prissat skærmene endnu, og folk derfor ikke er klar over hvor godt tilbuddet reelt er.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Soko Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 12:48

I følge www.edbpriser.dk har hifi-lageret 42" modellen på lager/klar til levering til 24.999,00

50" modellen kan de leverer fra oktober til 32.999,00

Edbpriser kan ikke oplyse om andre forhandlere, så nu må vi slå fast én gang for alle, at prisen i fælleskøb er ok

 Soko

Til top
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 13:30
Mener at have set at Laptops.dk snart kommer med et godt tilbud på Pioneers flade.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 13:32

Oprindeligt skrevet af Claus Claus skrev:

Mener at have set at Laptops.dk snart kommer med et godt tilbud på Pioneers flade.

Hvordan kan du  se det??

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 13:45

Synes nu at uvisheden omkring prisen må komme TC tilgode. Hvis det så viser sig at et dansk selskab kan tilbyde Pioneer med 2 års garanti til mindre end 18999, så kan vi snakke om at TC burde prissætte skærmende anderledes.

Hvis det skulle ske og TC ikke kan/vil nedsætte prisen, så har man 14 dages returret.



Er klar over jeg taler i TC's favør, men har handlet hos dem en del gange og har kun fået sublim service.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 14:04
Jeg ville faktisk ikke blive spor forbavset hvis en anden forhandler - for at drille - går ud og matcher prisen eller går 500 kr. under den. Det er set før og skal nok få diskussionen til at blusse op igen.

Nu har jeg bemærket at der ikke er en slutdato på dette fk, hvilket i forhold til ovenstående nok er en rigtig god ide. Hvis der var en dato, ville jeg være parat til at vædde på at der nok skulle være en anden forhandler der en lille uge før fk lukkede ville underbyde prisen. Nu bliver det betydeligt sværere at underbyde, da TC's tilbud ikke (i øjeblikket) har en udløbsdato, så en anden forhandler skal holde prisen i en for ham ukendt periode,
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2006 kl. 14:26

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jeg ville faktisk ikke blive spor forbavset hvis en anden forhandler - for at drille - går ud og matcher prisen eller går 500 kr. under den. Det er set før og skal nok få diskussionen til at blusse op igen.

Nu skal man aldrig sige aldrig, men jeg tror faktisk ikke det sker på dette Fælleskøb. Dertil er volumen her for høj (kun få forhandlere herhjemme har volumen nok til at byde ind - tænk på at de jonglerer med måske 3,5 mill. uden at vide om nogen bider på krogen og køber).

Ja, det er set før med konkurrence fra f.eks. Elgiganten. Men det er ikke highend plasma i stor antal der sælger i de butikker.

Så en kombination af en meget skarp pris her, sammenholdt med at markedet for highend plasma faktisk ikke er så stort igen, gør at jeg tvivler på at den konkurrence kommer.

Men nu må vi se - mange af dem følger jo øjensynlig vores Fælleskøb tæt

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Klyde Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2006 kl. 17:37
Pioneer Nordic har idag pr. tlf. oplyst, at de nye fladskærme vil være ude hos mange forhandlere i DK ca. 20.9. Nogle enkelte forhandlere har modtaget modellerne.

Så bliver det spændende hvad prisniveauet bliver. Tror dog ikke at prisen kommer helt ned til TC´s pris.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu