recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt LG 50PS8000 Hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt LG 50PS8000 Hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zorguf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Februar-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zorguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt LG 50PS8000 Hjælp
    Sendt: 01-Februar-2014 kl. 14:39
Købte dette TV tilbage i august 2009 da det fik ret gode anmeldelser herinde. 
Har desværre oplevet, at holdbarheden af produktet ikke er så god. Allerede i 2011 begyndte det at slukke for sig selv lige før udløb af reklamationsretten. Fik skiftet hovedprintet på reklamationsretten, men måtte undvære det i 6 uger, og da det er pokkers tungt, er det et bøvl hver gang der skal flyttes rundt på det. Det begyndte så allerede igen med at slukke sig selv for et par år siden ca. 6 mdr. efter rep.), men da det har kunnet fixes nogenlunde ved at slukke på strømkontakten, gjorde jeg ikke mere ved det - orkede ikke endnu en reparation. Nu er den så helt gal: TV'et har netop givet et "puf", og nu er billedet meget grynet (se foto). Jeg kan google, at det måske er noget med, at det ikke lader ordentligt, og at det kan være y-sys boardet, der er defekt. Jeg synes bare ikke det er ok, at et så dyrt TV i løbet af en periode på kun ca. 4 år er så plaget af defekter. Jeg agter at forsøge en reparation da det ikke kan passe, at det allrede er til lossepladsen, men vil gerne have lidt hjælp til om der er noget, jeg selv kan prøve. Kan se, at y-sys board kun koster ca. 400-600 kr. på nettet, men jeg skal vel have en "nordic" version, eller??



Redigeret af Zorguf - 01-Februar-2014 kl. 15:11
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu