recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye Samsung HD Selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDen nye Samsung HD Selector

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
niho Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 13:23

 

<Hvornår præcis udgaven med HD-recorder udkommer er ikke fastlagt, men det bliver højst sandsynligt ikke før april/maj 2008. >

Uha det lyder ikke godt. Jeg har udskudt købet af HD-recorder i forventning om at den snart var på trapperne.

 

 



Redigeret af niho - 14-December-2007 kl. 13:24
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 14:32

HighDef: det lyder som du har foden inden for, hvornår kommer modellen uden HDD så

btw: hvad lavede de på det selector HD kursus

 

Hother: du har quoted mig 3 gange uden jeg har svared ?? ikke fair :)

grunden til jeg nævner at din status, er at stort set alle gik ud fra man ikke kan optage HD, bare fordi "du" sagde det, hvis du lægger mærke til det så er der også en alm. bruger der nævner at den kan, men det bliver ikke taget for gode vare

btw. så er jeg ligeglad med at optage HDTV, når jeg kan DL i org. format, og hvis jeg ville, satte jeg bare TV signalet ind i PC tuneren (3TB HDD) 

HDCP har ingen betydning, hint: anyDVD HD

du må da indrømme at der er langt mellem nyhederne

 

cheers



Redigeret af DonRon - 14-December-2007 kl. 14:34
Til top
HighDef Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 15:34
[QUOTE=DonRon]

HighDef: det lyder som du har foden inden for, hvornår kommer modellen uden HDD så

btw: hvad lavede de på det selector HD kursus]

Modellen uden HDD kommer som planlagt til februar. Kursuset var en briefing omkring HD-selectoren og dens muliogheder.

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 16:11

Oprindeligt skrevet af HighDef HighDef skrev:

Kursuset var en briefing omkring HD-selectoren og dens muliogheder.

fortæl fortæl :)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

HighDef: det lyder som du har foden inden for, hvornår kommer modellen uden HDD så

btw: hvad lavede de på det selector HD kursus

 

Hother: du har quoted mig 3 gange uden jeg har svared ?? ikke fair :)

grunden til jeg nævner at din status, er at stort set alle gik ud fra man ikke kan optage HD, bare fordi "du" sagde det, hvis du lægger mærke til det så er der også en alm. bruger der nævner at den kan, men det bliver ikke taget for gode vare

btw. så er jeg ligeglad med at optage HDTV, når jeg kan DL i org. format, og hvis jeg ville, satte jeg bare TV signalet ind i PC tuneren (3TB HDD) 

HDCP har ingen betydning, hint: anyDVD HD

du må da indrømme at der er langt mellem nyhederne

 

cheers

Mht til HDCP har jeg ikke nævnt DVD, men tidligere problemer for den nuværende HD Selector. Samt at der altså ligger koder i snart sagt mange signaler for at forhindre kopiering.

Når jeg quoter dig 3 gange er det naturligvis fordi at du på en eller anden led inddrager mig eller recordere.dk - og så er det da ganske fair - eller?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2007 kl. 21:14
DVD ? jeg siger at anyDVD HD fjerner HDCP kopi beskyttelse så værken din skærm eller dit GFX behøver at være HDCP-READY
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 03:27
Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

Oprindeligt skrevet af HighDef HighDef skrev:

Kursuset var en briefing omkring HD-selectoren og dens muliogheder.

fortæl fortæl :)



Fortæl, Fortæl... Bruger den IP? Hvordan ser brugerfladen ud? Er det, det samme som på TDC Tv?
Til top
HighDef Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2007 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af DonRon DonRon skrev:

Oprindeligt skrevet af HighDef HighDef skrev:

Kursuset var en briefing omkring HD-selectoren og dens muliogheder.

fortæl fortæl :)



Fortæl, Fortæl... Bruger den IP? Hvordan ser brugerfladen ud? Er det, det samme som på TDC Tv?


Jeg har ikke detaljerede oplysninger om kurset.
Til top
futfut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 14:03

dette svar har jeg lige fået fra yousee om hvad vi får os som har haft hd boxen.og fik dette svar på mail 

Tak for din mail.

Jeg kan oplyse, at de kunder, der har købt Sagem 81 i sin tid, vil blive tilbudt at få den byttet til den lille af de to HD modtagere vi på et tidspunkt får på markedet.

Dette vil I alle modtage brev om. Jeg kan ikke sige, hvornår dette brev kommer ud, men det vil komme. Modtagerne er heller ikke kommet på markedet endnu.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 80 eller besøge yousee.dk/digitaltkabel-tv.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af futfut futfut skrev:

dette svar har jeg lige fået fra yousee om hvad vi får os som har haft hd boxen.og fik dette svar på mail 

Tak for din mail.

Jeg kan oplyse, at de kunder, der har købt Sagem 81 i sin tid, vil blive tilbudt at få den byttet til den lille af de to HD modtagere vi på et tidspunkt får på markedet.

Dette vil I alle modtage brev om. Jeg kan ikke sige, hvornår dette brev kommer ud, men det vil komme. Modtagerne er heller ikke kommet på markedet endnu.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på 80 80 40 80 eller besøge yousee.dk/digitaltkabel-tv.

Tak for oplysningen. Jeg vidste nok at vi gamle Sagem 81 kæmper fik noget refunderet ved køb at den nye Samsung Selector. Men hvis det holder som Yousee har skrevet til dig, er det jo næsten storsindet af Yousee

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
futfut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 14:53
ja håber jeg også hehe eller går jeg sku til kontant eller basta med det og ser så hvad yousee gør *G*
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af futfut futfut skrev:

de to HD modtagere vi på et tidspunkt får på markedet.

de må da lige få fingeren ud :) det kan da ikke være rigtig at det kun er parabol kunder der kan få HDTV, men igen hverken TV5 HD eller C+ HD er at finde på selectoren, selector HD eller ej

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu