recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon 3311 + AirPlay + Billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon 3311 + AirPlay + Billede

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
carlsen2dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-November-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carlsen2dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon 3311 + AirPlay + Billede
    Sendt: 07-November-2012 kl. 20:53
Hej Alle

Nu har jeg simpelthen stiret mig blind alt for længe og har brug for lidt expert viden.

Jeg er den lykkelige ejer af en lækker Denon 3311 som er koblet til mit Samsung UE46ES6535. Jeg har samtidig opgraderet min Denon til at indeholde Airplay funktionen og da jeg arbejder på Mac produkter gør det hele Airplay delen lidt lækre.

Jeg er dog kommet i det problen at jeg nogle gange gerne vil høre musik via AirPlay mens fodbolden evt kører på fjerneren :-) Problemet er bare at så snart jeg skiftet til TV på source på fjerneren slår Denon 3311 kassen over og spiller lyder fra fjerneren og forsætter ikke fra Airplay. Hvis jeg så stopper airplay og starter igen skifter billedet på tv'et tilbage til NET/USB som den hedder når den bruger Airplay. Derfor kan jeg jo ikke gøre to ting på en gang :-(

Er der nogen der har erfaring med Denon 3311 eller evt andre som ved hvad der skal ændres. Det er sikkert en åndsvag setting som jeg har overset men er lige blevet lidt tyndere på toppen af fustrationer :-)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Carlsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 21:18
Det lyder som noget HDMI-kontrol der skal slåes fra..
Til top
carlsen2dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-November-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér carlsen2dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det lyder som noget HDMI-kontrol der skal slåes fra..



For satan da også Tongue Det er sku utroligt jeg har stiret mig blind på det i flere timer Confused

Tusind tak for hjælpen, det har sku løst mit problem. Så er der fodbold, computer spil og musik på svinet..
Mange tak for hurtigt svar.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 21:40
Velbe Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu