recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon CEOL RCD-N8 Sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon CEOL RCD-N8 Sort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon CEOL RCD-N8 Sort
    Sendt: 11-August-2013 kl. 10:00
Hej.

Vil gerne sælge min Denon CEOL RCD-N8 i sort købt i Marts 2013 i Hifi-klubben Frederiksberg.
Den står som ny og spiller rigtig fint.
Grunden til salg er overgang til surround.

Pris 4400,-

Den er også sat til salg på DBA.
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:51
Sælges til HBO 4000,-
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 09:00
Hvis du skriver, hvad det er for noget, vil flere måske fatte interesse for salget - også dem der måske har brug for sådan en dims, men ikke lige kender Denons modelserie.
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 09:07
Det er en lille smart satan, har den selv uden cd delen.
 
 
Til top
Krimson Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2010
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krimson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 13:13
Jeg tror prisen skal længere ned, hvis det er uden højtalere, så koster den altså kun 3200 på Amazon.
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 22:24
tipsen.: Ja du har nok ret, tænkte bare det var "fagforum".
Krimson.: Det var satans. Troede ikke hifi-klubben var så dyre i forhold til amazon. Den står stadig til 5199 hos Hifi-klubben.

Jeg tror sku jeg vælger at beholde den da jeg ikke gider "smide" 2000-2500kr på 5 måneder.

Tak for jeres input.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu