recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon poa 6600a
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon poa 6600a

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Furman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2024
Sted: Gedser
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon poa 6600a
    Sendt: 27-Januar-2024 kl. 08:27
Hej eksperter Big smile Hvilke højtalere vil i anbefale til mine Denon poa 6600a ? har prøvet med B&w 702 s2 men de brænder diskant og mellemtoner af uden spiller særlig højt 
mv Furman
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 10:25
Hvis det stadig er Hi-Fi Klubben der er forhandler af Denon burde de vide alt om det.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 11:02
Tror jeg ville vende spørgsmålet om og spørge, hvilken effektforstærker vil I anbefale, da mine 6600a brænder enheder af ved lav styrke. Der er helt sikkert noget galt med dine effekttrin.
Frank 
Til top
Nicolait Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Januar-2016
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolait Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2024 kl. 15:07
Hvis jeg var dig, ville jeg spørge hifiklubben eller en anden forhandler, der kan tjekke dine effekttrin igennem, for det lyder som om, der er fejl på dem, hvis brænder højtalerne af ved lav styrke. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu