recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenver DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmilla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DVD
    Sendt: 19-December-2003 kl. 06:10

Hej,

Jeg købte en Denver DVD optager i Bilka for 2 dage siden. Jeg kan simpelthen ikke få den til, at virke. Jeg har sikkert forbundet min scartstik forkert. Jeg har forbundet fra out i dvd til tv, og fra in i dvd til Canal Digital parabol. I parabolen er der to udgange, 1 til tv og en til vcr, jeg har prøvet dem begge. I opsætningen i manualen for dvd´en står der når man skal søge i Tuneren for at få tv-programmer, at man kan søge enten "luftbåren", og "kabel", i mit tilfælde er det jo nok "luftbåren", da jeg har parabol,  men jeg må erkende jeg synes ikke det er helt så overskueligt, så jeg kan få det til at du´. Hjææææælp hvis du har et godt bud.

 

Peter

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2003 kl. 16:18

Hej Peter

Det er ikke sikkert at din DVR 100 kan styre Canal Digital modtageren, og få den til at skifte kanal.

Så ind i din DVR 100 har du ikke en masse kanaler, men kun én video kanal som altid viser det der er valgt af kanal på Canal Digital modtageren.

Er der nogle indstillinger for en "decoder" i menuen på DVR 100, altså at du kan fortælle den at på Scart nr.2 sidder der en decoder ?

  /Lars

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu