recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DVR-150
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenver DVR-150

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2004 kl. 18:11

Citat fra Pannen 20.maj:   Vi mener absolut ikke at vores produkt er et skod produkt. Vi kan fuldt ud stå inde for det.......osv...

Ja undskyld, jeg ved godt jeg burde henvende mig direkte til Denver, men omvendt synes jeg også folk i dette forum har krav på lidt info.

Jeg er lige hjemvendt fra Netto med 1899,- kroner på lommen. Den flinke dame fortalte mig, at alle 150'ere var hjemkaldt pga. en generel fejl, og derfor blev der ikke tale om hverken rep. eller anden maskine. Ved samme lejlighed mistede jeg en dvd+r skive, som sad i maskinen, det kommer jeg nok over, men jeg føler mig lidt til grin, ( læs citat foroven ), hvem er det egentlig der propper mig med usandhed ???.

Mit råd lige nu til folk som overvejer køb af samme maskine andetsteds, LAD VÆRE, der er noget der lugter.

MVH

Ebbe

 

Til top
Lotte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juni-2004
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 02:57

Hej Ebbe

Jeg har en Denver 150 og er meget glad for den. Hvilken fejl medfører, at den er blevet tilbagekaldt? Hvor har det stået at den er tilbagekaldt?



Redigeret af Lotte
Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 03:44

Jeg ved såmænd ikke om det har stået nogle steder, jeg ved intet udover hvad jeg lige har beskrevet, men jeg er lettere "pissed" over det. Jeg var nemli' osse glad for min, men føler at enten har Denver's repræsentant ( som kigger med her ), eller osse "den flinke Netto-dame" bundet mig en historie på ærmet.

Til top
snowatom Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 19:24

Glem alt om den afspiller Ebbe, læst min nedestående post, jeg tror du kan gå hen og blive meget glad igen

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1210&P N=1&TPN=100

snowatom

Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2004 kl. 11:07

Jeg må lige forsvare dette her..


Grunden til at Netto ikke sender til Reparation eller ombytter er at deres logistik system ikke kan håndtere dette.. Derfor giver de pengene tilbage istedet.

Der er IKKE en generel fejl med DVR-150, og vi er da meget kede af at en Netto ekspedient påstår dette.

Til info kan vi fortælle at vi har fået ca. 40 stk. ind med fejl på. og dette er udfra et salg på temmelig mange stk. Ja 40 stk er for meget, men generel fejl. Nej det mener vi absolut ikke der er. Desuden er det forskellige ting der har været i vejen med dem der er kommet herind.

Vi ved at masser af folk derude der har DVR-150 og er meget glade for den, og det er stadig vores overbevisning at det er et godt prisbilligt produkt.


Som altid.. Mail kan benyttes til spørgsmål hvis i har brug for hjælp.

Mvh.

Morten Pannen - Intersales/Denver Electronics

morten.pannen@intersales.dk

Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2004 kl. 16:50

Ja, desværre gjorde jeg nok en fejl ved at indlevere til Netto, men da det var der jeg havde købt maskinen, syntes jeg på det tidspunkt, at det var den korrekte vej.

Kunne jeg gøre det om, så ville jeg ha' henvendt mig direkte til Denver, da jeg føler der er lidt mere åbenhed derfra end fra Netto. Jeg har haft lidt skriveri frem og tilbage med en ansat i Netto, og der får jeg mest tågesnak og vand ud af ørerne. Konklusionen er, at jeg tør godt købe Denver en anden gang, men IKKE i Netto.

mvh

ebbe

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu