recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der "speakes" før udsendelsen er slut
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDer "speakes" før udsendelsen er slut

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Prøv at skrive til dem (igen) og spørg dem hvad øvelsen går ud på? Jo flere der klager jo større chance for en ændring. Jeg så ikke selv filmen da jeg har set den et utal af gange. Det virker bare helt uprofessionelt på mig at et mediehus så stort ikke kan finde ud af hvornår en film er slut (dialoger og undertekster).


Gætter på at du ikek så håndbold på TV2 torsdag aften, Her nåede de at klippe væk fra de sindste 2 sekunder af kampen, hvor der var straffekast til modstanderne.......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Prøv at skrive til dem (igen) og spørg dem hvad øvelsen går ud på? Jo flere der klager jo større chance for en ændring. Jeg så ikke selv filmen da jeg har set den et utal af gange. Det virker bare helt uprofessionelt på mig at et mediehus så stort ikke kan finde ud af hvornår en film er slut (dialoger og undertekster).


Gætter på at du ikek så håndbold på TV2 torsdag aften, Her nåede de at klippe væk fra de sindste 2 sekunder af kampen, hvor der var straffekast til modstanderne.......

Klaus

Jo, jeg så håndbold torsdag aften, men det er TV2 og denne tråd drejer sig om DR-HD. Hvis du læser i tidligere indlæg vil du se at netop jeg beder DR ikke at efterligne TV2. Jeg så  ikke de sidste min. af kampen da jeg  pludselig skulle "puste grise op".Confused


Redigeret af Hansemand - 12-December-2010 kl. 12:42
Mvh Hansemand
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu