recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det er jungle og finde rundt i..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDet er jungle og finde rundt i..

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thomas rod Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 16:03
ok, se det var nået jeg kunne bruge til nået, men hvordan så med tilslutningsmuligheder, internet tv, kommunikation mellem pc og tv er det nået der er standard i plasma???
 
Jeg vil prøve og finde en forretning, hvor jeg kan se nogle kalibrerede opsætninger, og evt. den pana du snakker om og den Lcd samsung jeg snakker om...
 
Men tak for hjælpen jeg er ikke utaknemlig for de forskellige indlæg jeg søger bare argumentation, hvis jeg skal finde en plasma i stedet for det lcd jeg overvejer
Til top
M.Plesner Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 16:38
Jeg ville kigge på panasonic v10. Den kan fås til ca. 10000 igennem hifiklubben, mener selv det er et godt tilbud.

Jeg har selv modellen under (G10) og mine forældre har samsung 755. Svært at lave en direkte sammenligne da de bor på sjælland og jeg i Odense. Men bliver altid positivt overrasket, når jeg kommer hjem efter at have besøgt dem. Billedet er efter min mening meget bedre!

V10 modellen har DLNA, PiP og tvivler stærkt på du får brug for nogle tilslutnings muligheder den ikke har.

Held og lykke med købet!
Panasonic P42G20E
Marantz SR7002
Marantz DV7001
B&W CM7
PS3

Future: Surround
    
Til top
Thomas rod Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 10:54
Så fik jeg mig taget sammen til at besøge den lokale tv/radio forhandler og peter der havde butikken var meget ærlig. Pga. af vores stue er så lys og der er så meget direkte sollys indfald, bliver det desværre ikke et plasma. Jeg har læst lidt mere på forummet og kigget lidt hos de forskellige tv forhandler. Det bliver et LCD, nu er jeg nået så langt og det er da en start, men tak for alt den gode dialog og input. Jeg er rimelig sikker  på at vælget står mellem det hårdt debateret samsung le46b755, jeg synes bare det er et mega fedt billede når det er kalibreret, eller samsung ue46b7070 det nye LED, men mit dilemma står i at jeg ved ikke om jeg vil give de 5000,- ekstra for at det er 3 cm tykt, jeg kan umiddelbart ikke se andrer forskelle og billedkvaliteten synes jeg er overlegen på det "gamle af dem.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2010 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Thomas rod Thomas rod skrev:

Så fik jeg mig taget sammen til at besøge den lokale tv/radio forhandler og peter der havde butikken var meget ærlig. Pga. af vores stue er så lys og der er så meget direkte sollys indfald, bliver det desværre ikke et plasma. Jeg har læst lidt mere på forummet og kigget lidt hos de forskellige tv forhandler. Det bliver et LCD, nu er jeg nået så langt og det er da en start, men tak for alt den gode dialog og input. Jeg er rimelig sikker  på at vælget står mellem det hårdt debateret samsung le46b755, jeg synes bare det er et mega fedt billede når det er kalibreret, eller samsung ue46b7070 det nye LED, men mit dilemma står i at jeg ved ikke om jeg vil give de 5000,- ekstra for at det er 3 cm tykt, jeg kan umiddelbart ikke se andrer forskelle og billedkvaliteten synes jeg er overlegen på det "gamle af dem.


Men de to Samsung-modeller nu nævner har lige så meget genskin som diverse Plasma-skærme?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu