recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diablo 3.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diablo 3.

 Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:26
Så udkom det endelig. Købte download versionen fra battlenet.
 
Er kommet ind i spillet 1 gang hvor jeg ikke kunne starte eller joine spil. Gik ud og nu hænger jeg efter jeg har trykket play.....
Til top
sponix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2011
Sted: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sponix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Så udkom det endelig. Købte download versionen fra battlenet.
 
Er kommet ind i spillet 1 gang hvor jeg ikke kunne starte eller joine spil. Gik ud og nu hænger jeg efter jeg har trykket play.....

Jeg spillede i nat, og efter kl 01:30 ca. der kørte det sådan set fint. Så håber da ikke det er blevet værre igen.
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:41
Prøver at spille over min mobils internet, kan være det er der det går galt....
 
Må prøve når jeg kommer hjem med en ordenlig forbindelse.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:53
Det var ikke meningen at jeg skulle have det nu, men jeg var svag og købte det. Er i gang med at downloade det. Så nu skal der bare læses anatomi, så jeg har aftenen fri haha.Geek
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Prøver at spille over min mobils internet, kan være det er der det går galt....
 
Må prøve når jeg kommer hjem med en ordenlig forbindelse.


Jeg kunne ikke spille SWTOR med mit mobil-net (m1). Da jeg ville ind på serveren jeg spillede på hoppede den bare af og kom med en fejlkode, men med "rigtig" internet virkede det uden problemer.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:13

Hvorfor fanden har det spil været så længe på vej? Inkompetence?

Har nu set lidt gameplay, og det ligner fuldstændig 2'eren. 


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvorfor fanden har det spil været så længe på vej? Inkompetence?

Har nu set lidt gameplay, og det ligner fuldstændig 2'eren. 



Kan der være mange årsager til; måske skiftede de mening undervejs mht valg af grafik/design, måske var der interne problemer, måske har der været mere fokus på Starcraft 2?

Sådan lige umiddelbart har Blizzard gang i:

WoW: Panda-fis (ekspansion)
SC2: Heart of the Swarm (ekspansion)
Titan (nyt MMO)

og er lige blevet færdig med D3. Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige hvor stort Blizzard-teamet er, men det kunne jo sagtens være at der har været mest fokus på at få SC2 ud af døren.

Det samme er jo også sket med Final Fantasy 13 og 13V, hvor noget af 13V-teamet hjalp til med at færdiggøre FF13 (med det resultat at vi stadigvæk ikke ved hvornår Versus udkommer).

Inkompetence tror jeg dog ikke at der er  tale om. Uden at være en alt for stor fanboy tror jeg godt at man kan sige, at Blizzard plejer at lave kvalitetsprodukter.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvorfor fanden har det spil været så længe på vej? Inkompetence?

Har nu set lidt gameplay, og det ligner fuldstændig 2'eren. 



2'eren solgte stadig som varmt brød, så hvorfor udfase et spil ved at lave en efterfølger, når det stadig sælger
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 15:47

2'eren solgte da ikke indtil for nylig vel? 

Det handler jo i øvrigt om at tilbyde fanbasen et nyt produkt, så skal det gamle nok holde op med at sælge. Jeg forstår bare ikke hvorfor det ikke lavede spillet hurtigere - selv med de andre produktioner in mente - når det er/var en obvious cash cow.


BORING!
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

2'eren solgte da ikke indtil for nylig vel? 

Det handler jo i øvrigt om at tilbyde fanbasen et nyt produkt, så skal det gamle nok holde op med at sælge. Jeg forstår bare ikke hvorfor det ikke lavede spillet hurtigere - selv med de andre produktioner in mente - når det er/var en obvious cash cow.



Øhh jo, kan ikke finde linket, men jeg læste et sted at Diablo 2 var suverænt det mest solgte budget PC spil.

Derudover har Blizzard har hænderne fulde med WoW, og selvom firmaet skovler penge ind, så skal der stadig afsættes resourcer af til Diablo 3.
Samtidig så er DB3 en tryk selv pengemaskine, og hvorfor ikke først udgive sådan et, når den anden pengemaskine er ved at løbe tør. På den måde sørge Blizzard for hele tiden at få en stor omsætning over flere år.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 16:46
Fik det til at køre over min mobils internet - der er vist allerede kommet en update til game launcher....
 
Hvis nogen vil spille er mit gametag sosdk#2814 - mener jeg....kan vist nok også findes kun på sosdk.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

2'eren solgte da ikke indtil for nylig vel? 

Det handler jo i øvrigt om at tilbyde fanbasen et nyt produkt, så skal det gamle nok holde op med at sælge. Jeg forstår bare ikke hvorfor det ikke lavede spillet hurtigere - selv med de andre produktioner in mente - når det er/var en obvious cash cow.


What.. Hvad økonomisk mening giver det? LOL


Under alle omstændigheder, så længe kvaliteten af det endelig produkt er i orden, som det ser ud til at være, så er det vel svært at komme efter dem med hvor lang tid det har varet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu