recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digiality CX302 DVB-T - Generel debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigiality CX302 DVB-T - Generel debat

 Besvar Besvar Side  <1 181920
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2006 kl. 15:54

 

[/QUOTE]

Jeg har desuden det problem at modtageren finder 2 af hver kanaler, selv om jeg sletter halvdelen så kommer de igen med det samme.

[/QUOTE]

 Du er på et sted hvor det er muligt at modtage fra mere end en sender.

 For ikke at få alle kanaler i TV listen, så brug favorit listen til de kanaler du vil bruge, for de kan ikke slettes, de vil altid være i "alle listen".

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BrianG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2006 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af BrianG BrianG skrev:

Jeg har lige købt en CX302T med 80 gB harddisk. Den virker fint men jeg kan ikke fjerne undertekster fra optagede programmer under afspildningen. Trykker jeg på den grønne taste får jeg ikke den normale menu hvor jeg kan vælge at slå undertekster til og fra. Istedet forsvinder underteksterne kun kortvarigt inden de dukker op igen. Kan det virkelig passe at undertekster ikke kan fjernes på optagede udsendelser?

 Hvis du vil se det optagede uden tekster, så skal de være slået fra før optagelse. Men husk så også, at de ikke kan komme på, når de er fravalgt optagelsen.

Tak for oplysningen omkring det med at slå underteksterne fra før jeg optager en udsendelse. Det eneste spørgsmål er hvordan slår jeg teksterne fra før en optagelse? Jeg kan ikke finde nogle menu punkter der muliggør dette.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2006 kl. 18:32

 

 Du kan indstille farvetasterne til diverse funktioner, f.eks Rød = Signal info, Gul = Lydspor, Blå = Intern Video og Grøn = Undertekst, når det er gjort så kan du med den grønne knap få en menu frem hvor man kan slå teksterne til og fra.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
BrianG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Du kan indstille farvetasterne til diverse funktioner, f.eks Rød = Signal info, Gul = Lydspor, Blå = Intern Video og Grøn = Undertekst, når det er gjort så kan du med den grønne knap få en menu frem hvor man kan slå teksterne til og fra.

Jo tak, det ved jeg godt. Men vælger du undertekster fra og starter optagelsen så aktiveres teksterne igen og er dermed med i optagelse. Og  hvad med optagelser via timeren. Her er der så vidt jeg kan se ingen mulighed for at slå teksterne fra. Såfremt dette med at slå tekster til og fra optagelser ikke er muligt burde dette måske være et punkt der kunne tages op når/hvis producenten udgiver en opdateret software.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 18:35

 

 Ok. Det har jeg godt nok ikke afprøvet nærmere.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 181920
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu