recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital fotoramme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digital fotoramme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsh662 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2013
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsh662 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Digital fotoramme
    Sendt: 15-December-2013 kl. 21:28
Hej

Vi påtænker at give mine forældre en digital fotoramme. Den skal kun bruges til billeder. Dvs. Video og lyd mm er unødvendigt.
De er meget pc svage og bruger det stort set aldrig.
Vol gerne have at vi fx. Kommer med en usb stick og ligger billeder ind. Jeg ved ikke om de kommer med intern hukommelse eller en usb stick skal sidde i rammen ?
Hukommeflseskort fra digital kamera er ikke nødvendigt, da de pt. Ikke bruger det.

Budget 500 til 600 kr.
Nogen forslag ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 21:46
 
 Fotorammer bruger SD kort og USB stick. Et SD kort er at foretrække, da det sættes ind i enheden, og ikke stikker ud og kan gå i stykker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 447
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stigc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2013 kl. 19:59
og så bør du sikre dig at den kan starte billedfremvisning,
uden at du som bruger skal gøre noget...
Stig

Blot min ringe mening !
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu