recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - disney klassikere på blu-ray i UK men ikke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

disney klassikere på blu-ray i UK men ikke i DK

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: disney klassikere på blu-ray i UK men ikke i DK
    Sendt: 29-Maj-2012 kl. 21:56
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2012 kl. 22:35
Jeg har selv prøvet at finde information omkring udgivelserne, men uden held. Det virker til de ikke kommer til DK... endnu. 

Vi kan måske skrive en mail til Disney omkring dette. Smile
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 02:05
har sendt en mail til disney så  nu må vi se hvad de skriver 
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 15:56
så har jeg hørt fra disneyDk og det var hvad de kunne sige.... 

Hej Dennis

 

Tak for din henvendelse.

 

Disney Nordic (som Danmark er en del af) og Disney UK er ikke under samme område. Derfor har vi forskellige produkter, og vi genudgiver heller ikke eksempelvis klassikere på samme tid.

 

Jeg kan desværre ikke sige dig hvornår de titler du nævner, udkommer på BD i Danmark. Den næste ”første gang på BD” klassiker vi har, er Askepot, som udkommer i efteråret 2012.

 

Med venlig hilsen/ Best regards,

 

Hanne Pankchik
WDSHE/ SOP assistant - Denmark


The Walt Disney Company - Nordic

Østergade 26 A, 3. sal 

DK-1100 København K
Ph. +45 3373 2200 Direct +45 33 73 22 59

E-mail: hanne.x.pankchik.-nd@disney.com



Redigeret af 3000 - 06-Juni-2012 kl. 15:57
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 19:57
Øv men tak for information SmileThumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu