recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Distribution af billeder fra NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDistribution af billeder fra NAS

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 14:42

Tja, med trådløs konkurrerer den med Noxon iRadio til iPod, som koster 2500,- godt nok inkl. højttaler. Men den kan ikke vise billeder!
Hmm, det ser nu ikke så tosset ud

Venligst
Søren

Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2007 kl. 19:22

Den virker interessant specielt med iPod-docking. Men den er vist ikke lige så meget påtænkt som billedfremviser som til afspilning af musik (enten fra iPod eller NAS).

Specielt hæfter jeg mig ved følgende fra brugsforvirringen:

"Still picture (JPEG) files stored in folders on a music server can be played as slide shows. The time for which each picture is displayed can be set.

When still picture (JPEG) files are played on the ASD-3N, they are played in the direction in which they are stored in the folder, so store in them in the direction in which you want them to play."

Så det lader til, at man er meget slavisk bundet op på hvordan man i sin tid har gemt sine feriebilleder.

Jeg er i min søgen faldet over en medieafspiller, der hedder Ziova CS-505/CS-510, der har gennemgået følgende test hos mpcclup.com.

Er der nogen "herinde", der er bekendt med denne medieafspiller?

 

 

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 00:31
Næ, men en ret god test!
Jeg synes dog, at den mangler optagemulighed, og dét at undertekster ikke virker med Twonky er kedeligt.
Min VR kan det samme, næsten

Ved du, hvor den kan købes?

Venligst
Søren
Til top
FrannerDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2007 kl. 10:50

mpcclup.com har link til et websted i Holland, der har den salgs. Linket er:

http://www.planet-shop.eu/

Jeg var dog ikke lige opmærksom på det med underteksterne. Var ellers lige på nippet til lave en handel

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu