Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dækker købeloven det?
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

 Dækker købeloven det?

Side  <1 234
Forfatter
Besked
Henrik B. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik B. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 15:21
OT: SHG eksisterer skam stadig - de hedder blot Proshop i dag.

M.v.h.
Til top
Annonce
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4623 Li. skensv
Status: Offline
Point: 10270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

OT: SHG eksisterer skam stadig - de hedder blot Proshop i dag.

M.v.h.

Ja, men det var mere for at nogen ikke sad og undrede sig over, at de ikke kunne finde SHG i dag. Jeg ønskede heller ikke, at man skal tolke min oplevelse ud fra, hvordan Proshop er i dag. Min oplevelse ligger +13 år tilbage. Så det ville ikke være fair at bruge over for Proshop i dag. Jeg har handlet med Proshop sidenhen, men det er i nyere tid. 
Til top
Jokeren1943 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2015
Sted: Aalborg, Danmar
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jokeren1943 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 20:32
Tak for den store passion i forhold til spørgsmålet - endnu større end jeg havde regnet med (på en god måde).

Jeg har som sagt prøvet med to usb3 kabler men den hopper stadig konstant af (og på), i denne uge har jeg prøvet med et USB stik (man har data på i forhold til skole arbejde). Tv'et laver de samme narrestreger. Jeg har derfor besluttet at tage kontakt til Komplett.dk i morgen og bede om en reparation af det defekte USB stik på tv'et så må vi se hvad de siger.

Er der noget der ville være ekstra godt at påpege i opringningen? - er der noget sælger firma normalt siger for at undgå at modtage varen til reparation?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4623 Li. skensv
Status: Offline
Point: 10270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2017 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Jokeren1943 Jokeren1943 skrev:



Er der noget der ville være ekstra godt at påpege i opringningen? - er der noget sælger firma normalt siger for at undgå at modtage varen til reparation?

Jeg ville sige det fuldstændigt som det er, som du oplever det.

Min opfattelse er ikke, at forhandlerne partout forsøger at undgå at modtage varen. Men du skal nok være forberedt på, at de vil true med bål og brand, hvis de ikke kan "finde fejl" på produktet. Komplett er dog ikke lige dem jeg har den erfaring med, tværtimod tog de en SATA dock retur uden fakturering, som jeg ikke kunne få til at virke, men den virkede hos dem. (Årsagen til at den ikke virkede skal jeg lade være usagt. Jeg prøvede på tre maskiner).
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2017 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Jokeren1943 Jokeren1943 skrev:

Tak for den store passion i forhold til spørgsmålet - endnu større end jeg havde regnet med (på en god måde).

Jeg har som sagt prøvet med to usb3 kabler men den hopper stadig konstant af (og på), i denne uge har jeg prøvet med et USB stik (man har data på i forhold til skole arbejde). Tv'et laver de samme narrestreger. Jeg har derfor besluttet at tage kontakt til Komplett.dk i morgen og bede om en reparation af det defekte USB stik på tv'et så må vi se hvad de siger.

Er der noget der ville være ekstra godt at påpege i opringningen? - er der noget sælger firma normalt siger for at undgå at modtage varen til reparation?
Det kan ikke være fordi at du benytter en harddisk som er på grænsen til at bruge for meget strøm. Så vil man nemlig opleve at den hopper af og på. Har du prøvet at sætte ekstern strømforsyning til harddisk, eller prøvet med en USB stick i stedet som ikke bruger nær så meget strøm.

Det er ikke alle eksterne harddiske som kan drives af den indbyggede USB port på diverse tv.
Så man skal benytte dem som anbefales af producenten for at være sikker på at de kan drives.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234


Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu