recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade en udsendelse - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade en udsendelse - hjælp

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Downloade en udsendelse - hjælp
    Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:25
Hej!

Jeg vil spørge om I kan hjælpe mig med at downloade en udsendelse.

Programmets indehold forstår I nok ikke meget af, da det er på færøsk, men I kan nok downloade den alligevel. :D

Jeg har forsøgt at downloade streaming signalet med forskellige programmer og hjemmesider, men alle stopper op midt i udsendelsen, desværre.

Er der måske nogen her der kan prøve at downloade den i de forskellige billed-kvaliteter, (der er tre), uden fejl. Og hvis I klarer det, kan I måske oplade filerne et sted, eller henvise mig til programmet I brugte til det.

Det drejer sig om disse:


Anden halvdel: (44m 07s) https://netvarp.tv.fo/HLS-ADS/https://netvarp.tv.fo/HLS-ADS/2024_ITROTTARFAGNADUR_2-2_FINAL.m3u8

Og hele udsendelsen i et: ((1t 39m 12s) dette link er fjernet fra hjemmesiden):
https://netvarp.tv.fo/HLS-ADS/2024_ITROTTARFAGNADUR_1.m3u8

Hjemmesiden hvor udsendelsen ligger: https://www.tv.fo/itrottafagnadur-2023/

Håber nogen kan hjælpe. Med venlig hilsen Palleba


Redigeret af Palleba - 16-Februar-2024 kl. 15:26
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 17:05
Afspil videoen på din PC og kopier den med en screen recorder, evt den der ligger i Windows Game Bar.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 17:25
Jeg bruger:

Til at downloade fra DR, og som ser ud til måske at kunne bruges.
Men da jeg har sådan en forbudt navn app til at køre bliver afspilning blokeret og download kan ikke startes. LOL
Og kan ikke lige finde hvor forbudte app disables i TV4EVER. Confused
Mvh. JørgenT
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 23:26
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Jeg bruger:

Til at downloade fra DR, og som ser ud til måske at kunne bruges.
Men da jeg har sådan en forbudt navn app til at køre bliver afspilning blokeret og download kan ikke startes. LOL
Og kan ikke lige finde hvor forbudte app disables i TV4EVER. Confused

Jeg TROR, du skal deaktivere i forbudt navn-appen - det er i hvert fald der, jeg gør det, på sider, hvor den ikke er nødvendig. Og så, opdater browseren. Det ser ud til, at tv4ever ikke mere virker i Chrome.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2024 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg TROR, du skal deaktivere i forbudt navn-appen - det er i hvert fald der, jeg gør det, på sider, hvor den ikke er nødvendig. Og så, opdater browseren. Det ser ud til, at tv4ever ikke mere virker i Chrome.
Korrekt at TV4Ever ikke længere virker som en Chrome udvidelse, kører nu som selvstændig app/program (om end med nogle udfordringer). Wink
Men selv om jeg deaktiverer forbudt navn app i Chrome browser, så påvirker/smitter det stadigvæk over i TV4Ever.  Smile
Mvh. JørgenT
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2024 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Jeg TROR, du skal deaktivere i forbudt navn-appen - det er i hvert fald der, jeg gør det, på sider, hvor den ikke er nødvendig. Og så, opdater browseren. Det ser ud til, at tv4ever ikke mere virker i Chrome.
Korrekt at TV4Ever ikke længere virker som en Chrome udvidelse, kører nu som selvstændig app/program (om end med nogle udfordringer). Wink
Men selv om jeg deaktiverer forbudt navn app i Chrome browser, så påvirker/smitter det stadigvæk over i TV4Ever.  Smile

Så er det jo ikke nemt! MÅSKE, det ikke er forbudt navn-appen, som driller, men, hvis der haves et betalings-antivirusprogram, så kan det måske være det, som blokerer for et eller andet? Nogle af dem har noget indbygget forbudt navn... Men om der kan gøres noget, ved jeg så desværre ikke.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
TL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Februar-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2024 kl. 10:56
Hej Palleba
Første del er hentet i 1024 x 576 - 1192 kbps (469 MB), 48m16s.
Gennemført med både Allavsoft 3.25.0.8302 og YT Saver 7.02. FFMPEG 3.0 ser også ud til at virke.
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af TL TL skrev:

Hej Palleba
Første del er hentet i 1024 x 576 - 1192 kbps (469 MB), 48m16s.
Gennemført med både Allavsoft 3.25.0.8302 og YT Saver 7.02. FFMPEG 3.0 ser også ud til at virke.
Hej TL

Tak for at du prøvede, men det er nemlig problemet. Udsendelsen, (Første del), er 55m03s, men der bliver kun downloadet 48m16s, så der sker en eller anden fejl under downloadingen, desværre, og detter sker på alle tre linkene. :(

Også tak til de andre der kom med jeres idéer.

Men jeg opdagede søndag eftermiddag at der kom en genudsendelse, så nu har jeg fået optaget showet via DVB-T nettet på min Dreambox, uden fejl og mangler. :)

Endnu en gang tak for jeres hjælp.

MVH
Palleba


Redigeret af Palleba - 19-Februar-2024 kl. 11:09
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 11:16
...Og hvad er der for en App med "Forbudt navn" I taler om?


Redigeret af Palleba - 19-Februar-2024 kl. 11:17
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 11:30
En hjælper til at undgå reklamer. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 12:01
Nå ja, hehe...

Ja, et sådan et plugin gør at afspilningen ikke starter på den side...


Redigeret af Palleba - 19-Februar-2024 kl. 12:03
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af Palleba Palleba skrev:

Nå ja, hehe...

Ja, et sådan et plugin gør at afspilningen ikke starter på den side...

Hvis du synes, vi snakker i kode, så er det fordi forum-softwaren ændrer det til 4 stjerner, hvis vi skriver, hvad det virkelig hedder...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu