|
DR TV på Sony KDL-46HX723 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2017 kl. 22:53 |
Hej
Har den seneste måned fået nægtet adgang til DR TV. Jeg får meldingen at "der er problemer med forbindelsen til DR TV prøv igen senere" Andre der oplever det samme? Redigeret af jacster - 28-Juli-2017 kl. 08:46 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må være en SW fejl i TV'et, hvis ellers dit netværk fungerer. Her hopper TV'et omgående på DR.TV når der trykkes på rød knap.
|
|
![]() |
|
jacster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Den hopper også på med det samme men når jeg vælger en udsendelse vender den efter et stykke tid tilbage med fejlmeddelelsen.
Jeg må prøve at rode lidt med SW. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor lang tid går der? |
|
![]() |
|
Ca 15-20 sekunder
|
|
![]() |
|
Ok, jeg prøvede i 5-10 min uden at den gik ned. Så det er ikke DR.TV der fejler Redigeret af Kampus - 28-Juli-2017 kl. 15:29 |
|
![]() |
|
jr00 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 79 |
Hej,
Jeg har tilsvarende problem på mit w905 - se http://forum.recordere.dk/bliver-smidt-ud-af-netflix-app-sony-w805_topic149766.html Det er voldsomt irriterede da vi ofte bruger DR TV. Nu må vi køre det via chromecast. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |