recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drengerøv på low-budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drengerøv på low-budget

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Drengerøv på low-budget
    Sendt: 18-Marts-2013 kl. 11:28
Hej med jer folkens.
OPDATERET BILLEDER PÅ SIDE 5

Jeg har sådan lyst til at vise mig, endnu ikke færdige setup frem. Så tråden kan jo godt starte nu!

http://www.youtube.com/watch?v=e-MuL6OaLTI <- Video af mit Philip Hue, i aktion med xbmc cinema experience. (Det dog blevet modificeret en del efter videoen er taget)

Udstyr:

Receiver : Pioneer VSX-827-K.
Højttalere : Jamo S426, Jamo S606, DALI Zensor Vokal og et sæt ældre ukendt Pioneer.
Router : D-Link Dir-655
NAS : Synology 413j + 4 x 3 TB WD RED.
Afspiller : Intel NUC i3 4010U, Playstation 3, SLIM 500GB.
Tv: Samsung ES8005 65" : Samsung 50" Plasma, 2011 serie 5 model.
Projektor: BenQ W1070.
Lærred : Elite Screens Spectrum Series, 125" Hvidt lærred.
Lys: Philips Hue - 3 Bulb.
Computer: MacBook Medio 2012 13", Lenovo W540, Lenovo T430S, 1 Workstation og en Gamer.

Med XBMC på Nuc'en er det muligt at få lyset fra Hue til at dæmpe sig i det man sætter film på. Fed "hjemmebio" feature. Clap

Og lidt billeder..



Stuen er det eneste jeg rigtig gider vise, da de andre værelser ikke er spændende, endnu :-D



Også med fyld..

Også et par timer efter...

Der er selvfølgelig ryddet fint op nu .. ;-)

Projektor og lærred kom halvanden uge efter jeg flyttede..




Håber i vil komme med lidt feedback. God dag til alle jer :-)


Redigeret af Munkieftw - 25-Oktober-2014 kl. 14:11
Samsung - UE65ES8005U - Benq W1070 - Pioneer VSX-827-K - Synology DS1815+ - iPhone 6S - Philips Hue - Nvidia Shield TV
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 11:34
Ser ud til I har haft det hyggeligt med flytningen ;-) Og hvad kan man ellers sige om at ha' 125" lærred og to TV som 17-årig - der er sq ingen smalle steder i DK...
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 11:36
At være elev, er endnu det bedste der er sket for min økonomi. Det skal siges jeg spiller som DJ, og har andre bi-jobs som giver gode penge :-)
Men hyggeligt er det altid med drengene ;-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 11:47
Ja det var da ikke ligefrem det jeg havde som 17-årig. Men der gik mine penge nok også mere op i bajere og heavy metal. I dag går de egentlig op i det samme, men jeg har nok bare flere penge at flytte med i dag, så nu har jeg råd til andet ved siden af :D

Skide fedt setup i øvrigt. Tror næppe der er nogen der "skælder ud" over det setup, din alder taget i betragtning. Det er bare fedt, at du ikke er forfaldet til 18" CV bulderbas, som mange af dine jævnaldrende.


Redigeret af Nagash - 18-Marts-2013 kl. 11:49
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Ja det var da ikke ligefrem det jeg havde som 17-årig. Men der gik mine penge nok også mere op i bajere og heavy metal. I dag går de egentlig op i det samme, men jeg har nok bare flere penge at flytte med i dag, så nu har jeg råd til andet ved siden af :D

Skide fedt setup i øvrigt. Tror næppe der er nogen der "skælder ud" over det setup, din alder taget i betragtning. Det er bare fedt, at du ikke er forfaldet til 18" CV bulderbas, som mange af dine jævnaldrende.

CV Bulderbas er da hyggeligt, bare slet ikke noget skal kastes ind i en lejlighed! ;-)

Men jo tak! :-)
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 12:18
HA - da jeg var 17 stod den på et 21" billedrørstv mine forældres venner ikke skulle bruge længere. Og det var egentlig hele mit hifi-setup så må indrømme det er en imponerende samling du har fået skrabet til dig. Skal nok blive spændende at følge diverse opgraderinger her!
Til top
bighair Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bighair Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 12:28
da jeg var 17 år fandtes der ikke fladskærms tv , mobiltelefon , playstation. men commondor 64 var vist lige begyndt.
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

HA - da jeg var 17 stod den på et 21" billedrørstv mine forældres venner ikke skulle bruge længere. Og det var egentlig hele mit hifi-setup så må indrømme det er en imponerende samling du har fået skrabet til dig. Skal nok blive spændende at følge diverse opgraderinger her!

Hehe, tiderne ændre sig ;-)
Mange tak - der går nok lige lidt, skal lige have næste løn osv :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 14:31
har skjult dette for min 18 årige søn

Fedt det du har fået samlet
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

har skjult dette for min 18 årige søn

Fedt det du har fået samlet

Den forstod jeg ikke lige? :-P

Din søn må ikke se det? ;-)

Men jo tak, det løber derop af efterhånden!
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 14:47
Da jeg var 17 år, havde jeg et 21" billedrørs-TV fra Bilka, en Schneider VHS-maskine, et "Stereoanlæg" som jeg havde fået til min konfirmation, en 133 mhz Pentium-computer med et Voodoo I grafikkort og 33.6 dial up internet.

Good times Smile

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Men der gik mine penge nok også mere op i bajere og heavy metal. I dag går de egentlig op i det samme, men jeg har nok bare flere penge at flytte med i dag, så nu har jeg råd til andet ved siden af :D


+1 Thumbs Up
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:


Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

har skjult dette for min 18 årige søn

Fedt det du har fået samlet


Den forstod jeg ikke lige? :-P

Din søn må ikke se det? ;-)

Men jo tak, det løber derop af efterhånden!


Jeg forstod den godt....."Far, vil du lige betale tak" lol
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu