recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Drengerøv på low-budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Drengerøv på low-budget

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 15:07
Superfedt setup Munkie, fedt at se unge mennesker med sunde interesser og stort tillykke med lejligheden :)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Superfedt setup Munkie, fedt at se unge mennesker med sunde interesser og stort tillykke med lejligheden :)

Mange mange tak Spawn! :-) 

Ja, det var et held uden lige - 3 udbud, med fuld istandsættelse også var jeg først i kø, i 3 udbud altså ;-)

Glæder mig dog til at komme mere på plads, og alle kabler gemt væk osv.. 
Til top
Jakobsen88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobsen88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 17:36
Jeg har selv samme projektor/lærred kombo så jeg vil lige høre om du også har haft lidt problemer med at lærredet er en anelse bulet?

Derudover ser det sku godt ud  - husk lidt pynt og blomster til væggene, så tøsepigebørnene bliver vældig imponeret ;)
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 18:45
Ikke rigtig faktisk.. Ikke noget jeg på noget tidspunkt har set når jeg ser film. Dog kan jeg se bagsiden af lærred er meget bulet. Hvilket er underligt. Jeg kendte til risikoen ved disse slags med buler osv. Men indtil videre ingen problemer.

Div. Malerier, pynt, planter osv kommer i løbet af april :-D
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2013 kl. 19:54
He he, fedt at du ser Paradise på projektor. :p Men ok, Rikke ser heller ikke helt værst ud. ;)
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af Thomas H Thomas H skrev:

He he, fedt at du ser Paradise på projektor. :p Men ok, Rikke ser heller ikke helt værst ud. ;)

Man er vel glad for sit nye udstyr :-P
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 11:56
Jeg tror ikke helt jeg forstår opsætningen. Er der lærred på den ene væg, og tv på den anden væg? Så man skal dreje sig alt efter hvad man lige er til?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg tror ikke helt jeg forstår opsætningen. Er der lærred på den ene væg, og tv på den anden væg? Så man skal dreje sig alt efter hvad man lige er til?

Alt efter om man ser tv, eller om man vil se en god film - med surroundsound - så ja :-)
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg tror ikke helt jeg forstår opsætningen. Er der lærred på den ene væg, og tv på den anden væg? Så man skal dreje sig alt efter hvad man lige er til?

Alt efter om man ser tv, eller om man vil se en god film - med surroundsound - så ja :-)

Men hvorfor ikke samle begge, så du mulighed for surround uanset fremvisningskilde? :)
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 13:21
Fedt nok!
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Gunraf Gunraf skrev:

Oprindeligt skrevet af Munkieftw Munkieftw skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Jeg tror ikke helt jeg forstår opsætningen. Er der lærred på den ene væg, og tv på den anden væg? Så man skal dreje sig alt efter hvad man lige er til?

Alt efter om man ser tv, eller om man vil se en god film - med surroundsound - så ja :-)

Men hvorfor ikke samle begge, så du mulighed for surround uanset fremvisningskilde? :)

Det ville ikke rigtig passe ind med resten, men kan sagtens følge dig... Og kan jo vær ejeg flytter tv hen bag lærred :-) Eller omvendt..
Til top
Munkieftw Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munkieftw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 10:06







Lidt nyt og lækkert.. Mangler WD Live 3gen .. 
Og .. sidste billede .. At komme hjem til sol og kold øl - og en dejlig kæreste ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu