recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig tuner i 32v5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDårlig tuner i 32v5500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KristianMO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: Dårlig tuner i 32v5500
    Sendt: 02-November-2009 kl. 18:18

Hey

Efter det analoge signal er lukket ned, har jeg fået store problemer med at modtage det digitale antenne signal på mit Sony 32V5500.. Vi bor i en blok med fælles antenneanlæg, hvor det analoge signal gik fint nok igennem. Men efter det er blevet lukket ned, kan jeg ikke få det digitale til at virke. Mine bofæller har nogle ældre fladskærme (Philips og Samsung, med Mpeg2 tuner), og de kan fint tage det digitale signal. Kan tuneren i mit Sony fjernsyn være af dårlig kvalitet ifht. deres?Vi bor i Århus C.

Alle fjernsyn er monteret til det samme stik, hvor vi har sat en splitter på.

Er der andre som har oplevet det samme, eller ved hvad problemer kan være??Håber i kan hjælpe

Mvh Kristian

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 18:36

Hej , prøv evt at tage de andre tv fra , hvis du har mulighed for det , og se om dit så bliver bedre . Ellers kan det være at i skulle tage og kigge på en antenneforstærker , og sørge for at distriburere signalet korrekt ud til alle tv....

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
KristianMO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 18:47

Hey

Jeg har prøvet at tage alle fjernsyn fra - og sætte mit til inde på det værelse hvor min kammerat's fjernsyn virker ganske normalt.. Selvom jeg gør det, så kan jeg stadig ikke få et stabilt signal igennem.. Så tænker om der simpelthen kan sidde en dårlig DVB-T tuner i disse sony fjernsyn, eller om der måske kan være en fejl på mit..

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 18:51

Hej , man kan vel ikke udelukke at der er en fejl i din tuner ,... men hvor følsom den er må der være andre der kan svare på...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2009 kl. 19:02

Har du prøvet at flytte dit tv hen til vennen`s stik/kabel? , for det kunne jo være kablet den er gal med...

MVH

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
KristianMO Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2009 kl. 13:23
Har skam også prøvet med hans kabel..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu