recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dubbing LG RH4810V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDubbing LG RH4810V

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2bak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Dubbing LG RH4810V
    Sendt: 14-Februar-2006 kl. 21:09

Det er muligt, at denne besked bliver postet to gange, men da den stadig ikke kan ses i forum efter 45 min., re-poster jeg her.

Jeg købte for et par måneder siden en LG RH4810V, som jeg har været mægtig glad for. Nu har jeg pludselig fået et problem, når jeg skal foretage dubbing fra HD til Fuji DVD-R.
Jeg har oplevet problemet to gange lige efter hinanden på to forskellige DVD-skiver fra samme kasse, og det har ikke været samme title, jeg har dubbet de to gange. Mellem de to hændelser har jeg endda re-bootet maskinen.

Der sker følgende:
Jeg dubber en udsendelse på 40 minutter i SQ kvalitet på en 120 minutters DVD. Når den er færdig, siger den, at der er 0 minutters optagetid tilbage på disken, hvor der jo skulle være ca. 80 minutter tilbage. Jeg kan heller ikke kopiere flere titler til disken. Og disken er ikke afsluttet.
Titlen bliver kopieret fint, men jeg spilder jo masser af plads.
Nogen der har oplevet dette?

På forhånd tak
Jan

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu