recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune HD Max ankommet til recordere.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune HD Max ankommet til recordere.dk

 Besvar Besvar Side  <1234 43>
Forfatter
Besked
kalt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af kalt kalt skrev:

En af de vigtige detaljer for mig er, hvor meget banditten larmer. Håber I lige får sneget en kommentar ind vedr. det i jeres test. Glæder mig til at læse mere :-)


Den støjer en smule fra blæseren.

Man kan dog slå blæseren fra i menuerne, men det anbefales ikke hvis man bruger den med intern harddisk.

Jeg har dog sat en low-power disk i den, sådan en som ikke skulle blive så varm. Så jeg vil prøve senere at eksperimentere med støjen med/uden blæser og se om de bliver varm uden.

  /Lars
Mange tak for svaret. Jeg overvejer udelukkende at bruge min NAS (og evt. en USB-stick af en slags, hvis det er påkrævet), så hvis den kan fungere uden disk med blæseren slået fra uden den bliver for varm, er det jo perfekt!
/Morten
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 16:01
Ser lækker ud, nogen der ved hvornår Dune HD Smart kommer på markedet? 
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 16:08
Det kan Base/Prime uden disk,så mon ikke HD kan.
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2010 kl. 17:54
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 02:12
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
kalt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Det kan Base/Prime uden disk,så mon ikke HD kan.
 
Hvad kan Base/Prime uden disk? Fungere med blæseren slukket?
 
/Morten
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 14:20
base ja
prime har ikke
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
kalt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

base ja
prime har ikke
Har prime ingen blæser? Den har da ellers, så vidt jeg kan se, mulighed for intern harddisk. Så kan den da godt gå hen og blive lidt varm.
Har du erfaring med at slå blæseren fra på base?
Det er forholdsvis korte indlæg, du skriver Wink Har du mulighed for at uddybe?
 
Hvis Dune HD Max kan køre uden blæser (når der ikke er disk i), og hvis dvb-c kommer til at spille, virker det umiddelbart som et rigtig giftigt produkt. Hvis man skal have blæseren kørende, er det en no-go herfra...
 
/Morten
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 16:13
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Cremericon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cremericon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 19:50
Hej Lars
 
Har kigget en del på dette Dune, da jeg kan læse mig til at den understøtter IPTV.
 
Er meget interesseret i at vide hvilke muligheder den giver.
Her tænker jeg på:
 - Opsætninge af kanaler: De det bare en række IP adresse og tilhørende porte?
 - Når man ser en "kanal" er det så muligt at vælge mellem de forskellige streams der bliver sendt(Undertekster og lyd)?
 
Ved du om det er muligt at styre Dune via en TCP forbindelse over LAN istedet for at bruge IR fjernbetjeningen?
 
Hilsen Steen
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 22:02
Oprindeligt skrevet af Cremericon Cremericon skrev:

Har kigget en del på dette Dune, da jeg kan læse mig til at den understøtter IPTV.


Jeg ved heller ikke hvordan det kan virke.

Der er ikke umiddelbart nogen tjenester tilgængelige herhjemme med IPTV. Jo, det er der, men de løsninger bruger deres egne bokse (eksempelvis TDC TV).

Om der findes tjenester med IPTV som kan bruges igennem Dune HD ved jeg ikke.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2010 kl. 22:21
bnaa.dk muligvis? Kunne være ret interessant at vide da de er en af mine leverandører ar net.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 43>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu