recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C tuner med CEC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C tuner med CEC?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2012
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C tuner med CEC?
    Sendt: 01-November-2012 kl. 00:43
Hejsa
 
Jeg har i lang tid luret herinde og fundet meget nyttig information, men står med et spørgsmål jeg ikke lige har kunnet finde svar på, så det var vel på tide at jeg fik oprettet en bruger og lavet min første post.
 
Jeg modtager TV signal fra Stofa og synes det er ved at være på tide at jeg får en investeret i en DVB-C tuner til fjernsynet i soveværelset. Helst en prisbillig en og jeg kan se flere, fra bla. Denver, der har fået positive ord herinde. Men er på udkig efter en der understøtter CEC (også kaldt AnyNet+ hos Samsung, Bravia Link hos Sony osv).
 
Findes der nogle billige modeller der understøtter dette og i så fald, kan nogle anbefales?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu