recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T/C USB Tuner fra Bilka/Føtex
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-T/C USB Tuner fra Bilka/Føtex

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2011 kl. 13:09
Syntes nu jeg har udsendelser til at fungere flydene som de skal i VLC player, og det er begge tunere, mit problem er så Windows Mediecenter, er jeg virkelig den eneste der har problemer med at få DVBlogic til at fungere med Windows Mediecenter?
Til top
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2011 kl. 17:50
Jeg har nu kigget i loggen fra Vista, jeg får følgende nedstående fejl fra mediecenter loggen, en fra hver tuner dvblogic tuner dvs. #1,#2,#3 og #4 samt to stk WDM2885 tunere. Jeg har haft gendannet Windows tilbage til hvor jeg startede, og den starter med at skrive at den har fundet en ny tuner når jeg starter windows, samt at den skriver at DVB Link er holdt op med at svare :(
 
Beskrivelsen af hændelses-id'et 4 fra kilden ehRecvr blev ikke fundet. Enten er den komponent, der fremkalder denne hændelse, ikke installeret på den lokale computer, eller også er installationen beskadiget. Du kan installere eller reparere komponenten på den lokale computer.

Hvis hændelsen stammer fra en anden computer, skulle visningsoplysningerne være gemt samme med hændelsen.

Hændelsen indeholdt følgende oplysninger:

WDM 2885 TVTuner

80070057

Meddelelsesressourcen er til stede, men meddelelsen kan ikke findes i streng- eller meddelelsestabellen

Til top
Akhen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Akhen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2011 kl. 19:27
Så lykkedes det omsider.... købte win7 ultimate og afinstallerede alt, rodede så lidt med det og så virker det. Benytter Ontv til EPG syntes jeg fungere ganske ok, der er dog nogen kanaler som man stadig ikke får EPG fra. Tak for hjælpen til dem der svarede.
Til top
STCHR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér STCHR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 21:18
[/QUOTE]
 
Du behøver ikke en .ini.
Søg via homing channel i stedet.

I DVBlogic?

[/QUOTE]


Til top
HackerJoe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2011
Sted: Greve, Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HackerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 19:39
Har også lige købt så'n een i Bilka.
 
Men er der en, der lige gider at lave en step-by-step guide for, hvor'n de har installeret den i WMC7 med DVB-C ??
 
Min plan er at installere den på en Win7X64 WMC med Yousee DVB-C.
 
på forhånd tak !!Clap
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af jbulow jbulow skrev:

jeg købte også mygear i Føtex. Fandt ikke driver i win7 64 af sig selv. brugte den medfølgende diver, for så at kæmpe i flere timer for at få det til at spille med dvblink. skiftede diveren ud med den der ligger i win7 som epia2885 8/2010. Så spillede det bare max med yousee dvb-c. kanon billede  kvalitet til prisen.
Kan den finde alle kanalerne på YouSee? Jeg mangler Eurosport (har samme i HD), Eurosport2 (har samme i HD), SVTV HD, CNN, BBC L og 24Nordjyske. Allr sndre kanaler i Fuldpakken finder den fint.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
jbulow Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Februar-2011
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbulow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 00:43
Bruger du dvblink til at søge kanalerne for mce eller hvordan ?. Har ikke selv haft problemer med at finde kanaler.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 08:25
Oprindeligt skrevet af jbulow jbulow skrev:

Bruger du dvblink til at søge kanalerne for mce eller hvordan ?. Har ikke selv haft problemer med at finde kanaler.
Jeg bruger det medfølgende program TotalMedia 3.5. Det er en nyre version, som er til brug ved YouSee - hentet på netten.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af jbulow jbulow skrev:

Bruger du dvblink til at søge kanalerne for mce eller hvordan ?. Har ikke selv haft problemer med at finde kanaler.
Jeg bruger det medfølgende program TotalMedia 3.5. Det er en nyre version, som er til brug ved YouSee - hentet på netten.
Problemet er løst. Regionen sættes til Norge og ikke Danmark. Underligt, men ALLE kanalerne er der.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DrRetina Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrRetina Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 15:03
Har de stadig disse billigere tunere i Bilka/Føtex ? Jeg kunne godt bruge en billig DVB-C tuner og gider ikke lege med en 930C'er efter dårlige erfaringer sidst.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af DrRetina DrRetina skrev:

Har de stadig disse billigere tunere i Bilka/Føtex ? Jeg kunne godt bruge en billig DVB-C tuner og gider ikke lege med en 930C'er efter dårlige erfaringer sidst.
Bilka i denne uge til 299 kr.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
DrRetina Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrRetina Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af DrRetina DrRetina skrev:

Har de stadig disse billigere tunere i Bilka/Føtex ? Jeg kunne godt bruge en billig DVB-C tuner og gider ikke lege med en 930C'er efter dårlige erfaringer sidst.
Bilka i denne uge til 299 kr.


ok, tak for det.. kan de bruges med DVB logic ? og i så fald kan man brug 2 på samme en tid ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu