recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dx.com - alternativer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dx.com - alternativer?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dx.com - alternativer?
    Sendt: 04-Juli-2013 kl. 09:41

Jeg synes 'DealeXtreme.com' er ganske glimrende, men vil lige høre jer, om I kan anbefale andre tilsvarende sites?

Til top
atdjei Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér atdjei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 10:21
Jeg bruger også http://www.newfrog.com men ellers er Ebay.com også god, man skal bare vælge dem med fri fragt.

Redigeret af atdjei - 04-Juli-2013 kl. 10:22
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2013 kl. 11:14
Læste lige om
 
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 11:35
Bruger eBay meget, men man skal ikke altid vælge dem med fri fragt. Nogen gange er det faktisk billigere at sku,le betale for begge
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 14:37
Der er mange alternative sites men i sidste ende er de unødvendige fordi de sjældent har ting som dx ikke har og så er de også billigere. 

Har brugt en del tid på at undersøge markedet og må sige jeg klare mig meget fint med dx og ebay. 

Husk under 80kr når det er uden for EU.
Til top
gigabyte Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gigabyte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 15:54
Man skal vælge dem med en høj fragt og en lav pris, da de 80,- dkr told grænse  er EX fragt.
Jeg skriver ofte til en sælger og får en lavere pris, og en højere (rimelig) fragt pris.

Mvh Gigabyte


100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af gigabyte gigabyte skrev:

Man skal vælge dem med en høj fragt og en lav pris, da de 80,- dkr told grænse  er EX fragt.
Jeg skriver ofte til en sælger og får en lavere pris, og en højere (rimelig) fragt pris.

Mvh Gigabyte



Nice. Til ebay sælgere? Hvad er en rimelig fragtpris?
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 18:34
Jeg kan klart anbefale: banggood.com

Fidusen er at de sender deres dyrere ting via Sverige, så chancen for PostDK told gebyr er meget mindre (vælg: standart free shipping). Så kan man jo selv gratis indberette told og moms :)
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 19:37
hvor dejligt af udveksle skatte fusk her på recoder nogle der har andre tips så man kan snyde med børne penge også ?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 19:42
.

Redigeret af aerik - 10-Juli-2013 kl. 19:54
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

hvor dejligt af udveksle skatte fusk her på recoder nogle der har andre tips så man kan snyde med børne penge også ?

Altså den med sverige kender jeg ikke noget til. I forhold til at forhandle fragtprisen med forhandler synes jeg da ikke det er etisk forkert. Mange steder inkludere de fragtprisen i selve varens pris for at gøre det mere gennemskueligt, det betyder dog ikke at det koster penge at sende varen. 

Angående børnepenge kan man evt. hvis man har en bekendt der er over 100 prøve at kontakte kommunen og spørge hvorfor man ikke har fået børnepenge de sidste 13 år. 
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2013 kl. 21:44
Det er 80 kr. incl. fragt

http://m.skat.dk/skat.pml?oId=1615423&vId=0&lang=DA

'Du skal betale dansk moms, hvis du køber varer for mere end 80 kr. (før fragtudgiften), som sendes fra et land uden for EU. Momsen beregnes af både varens pris, fragt og eventuelle særlige afgifter. (Se eksempel nedenfor).'
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu