recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Effektforstærker til Soundbridge el. lign
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEffektforstærker til Soundbridge el. lign

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Emne: Effektforstærker til Soundbridge el. lign
    Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 09:42

Hej

Er der nogen der har erfaring mv. anvendelse af soundbridge el.lign produkt sammen med effektforstærker.

Jeg ønsker at købe en soundbridge (el.lign) produkt, men er noget i tvivl om tilslutning af højtaler. Udover B&O højtaler synes det kun at være studio-højtaler som har aktiv forstærker - og de er efter fruens syn ikke de køneste (hvilket jeg må erkende at jeg er enig med hende i :-)).

Hvad jeg ønsker er en effektforstærker (gerne lille) hvor jeg kan tilslutte højtaler efter frit valg.

Jeg er i tvivl om hvor man skal bruge "volume" funktionen - på soundbridge (el. lign) eller skal man styre volumen via effektforstækeren. Sidstnævnte er ikke at fortrække, idet den gerne skulle skjuldes væk!

Håber der er nogen der har input - også gerne med specifikke erfaring (pris, leverandør) af en effektforstærker.

På forhånd tak.

Hilsen

Jesper

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu