recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Egen antenne kontra Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Egen antenne kontra Yousee

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
dreamer81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamer81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 09:12
Unplug dig selv helt.

drop antenne, drop kabeltv...

brug fx en apple tv 4 boks med apps på til at se tv. Virker perfekt.

Fjernsynet starter direkte op i apple tv hovedskærm og derfra vælger du dit underholdning
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af dreamer81 dreamer81 skrev:

Unplug dig selv helt.

drop antenne, drop kabeltv...

brug fx en apple tv 4 boks med apps på til at se tv. Virker perfekt.

Fjernsynet starter direkte op i apple tv hovedskærm og derfra vælger du dit underholdning

Kan du se TV2 med Apple TV ??
Hvilke kanaler er iøvrigt tilgængelig med Apple TV ??
Mvh

Moulder
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 13:06
Jeg synes da bestemt, man kan se forskel på antenne kontra kabel tv. Det er lidt mere udglattet på antenne end kabel, der står lidt mere præcist og skarpt. De sidste detaljer i billedet mangler da bestemt også. HD ser en anelse opskaleret fra SD agtigt ud. Har prøvet både den indbyggede tuner kontra ekstern ditto. Selfølgelig er der da forskel på tunerne også, så det spiller da også ind. Forskellen mellem kabeltuneren og min eksterne ditto er en del mindre end når jeg sammenligner med antenne. Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu