recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Egreat A10 streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Egreat A10 streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3781
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Egreat A10 streaming
    Sendt: 30-Juli-2017 kl. 10:42
http://https://www.avforums.com/review/egreat-a10-4k-hdr-android-media-player-review.13704

Er der nogen der har erfaring med deres produkt og evt ved hvor det kan købes?
Jeg kan kun finde en US forhandler.

Umiddelbart ser den interessant ud, da den har vel nærmest alle formater



Redigeret af Bromberg5 - 30-Juli-2017 kl. 10:44
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2017 kl. 14:38
Sidste gang jeg kiggede på det mærke fravalgte jeg Pga. dels Kodi og specielt pga. Netflix. Kan se de stadig ikke klarer netflix 4k bl.a så nvidia shield er stadig min foretrukne selvom der meget gerne må komme mere konkurrence med bedre scalering
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 00:22
Jeg har Egreat A5, som i store træk er den samme som A10, uden 3,5" HD bay.

Jeg har købt den her: 
http://www.futeko.com/browse.php?cat=featured
Den kom til mig i løbet af nogle dage.

Jeg har både denne og en Nvidia Shield, men bestilte denne da jeg blev lidt nysgerrig i forhold til at dens features. 3D Bluray full disc og i princippet også UHD Full BD.

Den kan både bruges med VIDON XBMC, en afart af Kodi og deres egen videolauncher, som man kender det fra f.eks. Dune HD's maskiner.

De opdaterer jævnligt, ikke for tit :-), firmwaren for at rette nogle af de børnesygdomme der kan være. Der er tale om opdatering til Android 7, som skulle løse nogle af de irriterende problemer, Bl.a. er der noget med filer med HDR.

På Egreat's forum, kan du læse en del mere om hvilke problemer brugerne oplever. 

Den skal ses som en medieafspiller og ikke til streamingtjenester.

Jeg skifter lidt mellem at bruge denne om min Shield - om den er bedre er svært at sige. Det kommer an på behovet.

Har du spørgsmål må du endeligt skrive :-)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 07:53
Ikke for at hijacke tråden men et tillægsspørgsmål. Hvad med billedekvaliteten af de to sammenlignet? Det er det eneste anke jeg har ved shield og er det korrekt med netflix 4k?
Til top
ChristianTT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-August-2008
Sted: Hillerød
Status: Offline
Point: 800
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChristianTT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 09:00
Jeg har ikke sammenlignet dem direkte, og må indrømme jeg nok ikke er super nørdet omkring det. Der er ikke nogen af dem der skiller sig mærkbart ud. Jeg har ikke prøvet Netflix på Egreat'en. Så vidt jeg husker er det ok på Shield'en, men jeg kan ikke se på mit TV hvilken opløsning det er
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu