recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eksterne højtalere til fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eksterne højtalere til fladskærm

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
miig Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: Viby, Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 13:47
Hej. :)
 
Siger mange tak for manualen(erne), så er det da lidt nemmere for mig. :)
 
clausols1: Det er præcis de højtalere jeg har.
 
Carsten (csell): Jeg har lige taget et billede, men kan faktisk ikke lige hitte ud af hvordan jeg skal få det lagt herind ???? :)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 14:09
Hej Miig.

Jeg har tidlige brugt ImageShark til at vise billeder på dette forum:


Du oploader dit billed til ImageShark og får så et link du kan klippe og klistre ind i dit indlæg.

Hilsen Carsten.
Til top
miig Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-September-2012
Sted: Viby, Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 18:29
Sådan: http://imageshack.us/a/img585/5291/20120917132915.jpg
 
Hihi, man lærer sgu en masse ved det her ;)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 18:59

Hej Miig.

Tak for billedet, når jeg klikker på det vises det fint.

Jeg har googlet og fundet ud af at det er en DIR-T1 infrared transmitter:

This part is compatible with the following 8 models:

Sony DAVFX100W
Sony DAVLF1
Sony DAVLF10
Sony DAVLF1H
Sony DIRT1
Sony HCDFX100W
Sony HT-SL900W
Sony TAWR2

Fra: http://www.partstore.com/Part/Sony/Sony/DIRT1/Sony/Sony/A4718204A/New.aspx


Men jeg er meget usikker på om det bare er et normalt phono plug som kan sættes ind i en normal lyd udgang.

Jeg syntes vi skal spørge alle andre om der er nogle der ved noget om denne Sony DIR-T1 infrared transmitter og hvordan den tilsluttes?


Uploaded with ImageShack.us


Til Miig, I ImageShark klippede og klisterede jeg den 4 line ud for hvor der står Forum Code.


Hilsen Carsten.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 14:09

Hej igen Miig.

Jeg havde håbet at nogle havde støre viden om din Sony DIR-T1 infrared transmitter end jeg.

Men som jeg ser det er der to muligheder og jeg ved ikke hvilken der virker:

Enten kan du forbinde det lyserøde stik til en phono lydudgang og få sendt et mono signal til de to højttalere.

Eller Sony har måske lavet et specielt Sony design så det lyserøde stik kun kan tilsluttes en af ovenstående 8 Sony enheder.

Jeg ved ikke om en af disse enheder skulle have mulighed for at tilslutte 4-5 separate indgangs signaler.

Hvis det er tilfældet og det måske skulle lykkes dig at finde sådan en Sony enhed skal du forbinde kablerne med den lyd du 
ønsker at høre i dine højttalere ( fra TV ) til Sony enhedens indgange for bag ( surround ) lyd L og R.

Nærmere kan jeg desværre ikke komme.

Hilsen Carsten.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu