recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstra kort Tomtom One
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEkstra kort Tomtom One

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstra kort Tomtom One
    Sendt: 15-Juni-2008 kl. 22:22
Hej

Nu har jeg ikke selv denne gps, men nogle venner har købt denne samt kort til østeuropa, hvor de skal på bilferie til sommer. Kortet har de lagt på et sd-kort, men når det sidder i, kan man kun navigere østeuropa - den slukker simpelt hen for de internt lagrede europakort. Det synes jeg er rimelig åndssvagt, så er der nogen af jer der ved om man kan lægge kortet over østeuropa internt i maskinen, så man bare vælger det ekstra?
Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2008 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

HejNu har jeg ikke selv denne gps, men nogle venner har købt denne samt kort til østeuropa, hvor de skal på bilferie til sommer. Kortet har de lagt på et sd-kort, men når det sidder i, kan man kun navigere østeuropa - den slukker simpelt hen for de internt lagrede europakort. Det synes jeg er rimelig åndssvagt, så er der nogen af jer der ved om man kan lægge kortet over østeuropa internt i maskinen, så man bare vælger det ekstra?

Jeg er ikke expert, men jeg tror at det forholder sig på denne måde. Når der bliver sat et SD kort i, overtager dette kort alt hukommelse - dvs den interne hukommelse bliver ikke brugt. Men er der ikke noget med at forskellige kort-pakker ligger i en folder? Så hvis man tager et 2G kort - og så kopierer Europa fra det interne kort over på dette og så bagefter kopierer den folder med østeuropa bagefter?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu