recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enheder på Snell højttalere...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Enheder på Snell højttalere...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Enheder på Snell højttalere...
    Sendt: 08-Marts-2013 kl. 11:44


Er der nogen her, der ligger inde med oplysninger i serie/type nummer på Snell C5 og deres mellemtoner og basser. Ok, jeg ved det er Peerless. Og så er der B minor. Her søger jeg dette for basenheden. Så er der type B. Her er det også basserne jeg søger serie nummer på. Ved det er Vifa, men mangler type nr Har søgt meget på nettet, men det kunne være, der et par lykkelige ejere af disse højttalere, der har øjet i dem på et tidspunkt og ved dette. Smile Man kan bare sende mig en PM,såfremt man skulle have disse oplysninger. Har info på en hel del af de andre enheder Snell benyttede.

Redigeret af javilha - 29-Marts-2013 kl. 16:47
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu