recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG fra honeybee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG fra honeybee

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 08:13
Nå øv, tak for info. Jeg kan huske førhen, der var lidt EPG at hente på en af transponderne. Jeg har slået mit import fra da den næsten lige er løbet ud. 

Men at finde den transponder frekvens, hvor det var. Mindes det var noget discovery i DVB-S.

Tænker det hele dør med det flow tv pga. streaming.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Nå øv, tak for info. Jeg kan huske førhen, der var lidt EPG at hente på en af transponderne. Jeg har slået mit import fra da den næsten lige er løbet ud. 

Men at finde den transponder frekvens, hvor det var. Mindes det var noget discovery i DVB-S.

Tænker det hele dør med det flow tv pga. streaming.
Jeg mener nu at det var VH1. Har lige oprettet en timer som kører kl. 18, så får vi se
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Nå øv, tak for info. Jeg kan huske førhen, der var lidt EPG at hente på en af transponderne. Jeg har slået mit import fra da den næsten lige er løbet ud. 

Men at finde den transponder frekvens, hvor det var. Mindes det var noget discovery i DVB-S.

Tænker det hele dør med det flow tv pga. streaming.
Jeg mener nu at det var VH1. Har lige oprettet en timer som kører kl. 18, så får vi se
Ja det var det så ikke
Nogen der ved hvilken frekvens der indeholder Canal Digital / Allente EPG?

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 08:31
Engang var det på 11247V f.eks. SF Kanalen, ved ikke om det fortsat er der eller de har flyttet den.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2023 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Engang var det på 11247V f.eks. SF Kanalen, ved ikke om det fortsat er der eller de har flyttet den.
Bingo!!
Der var den
Tak for hjælpen
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2023 kl. 20:56
Hey, hvor meget får du ned på den frekvens.

MVH


Redigeret af rasmuzzen - 05-Marts-2023 kl. 20:57
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2023 kl. 22:22
Lige nu har jeg frem til den 10/3 kl. 12. Så det er fint med mig. Kommer ikke til at savne HoneyBee
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2023 kl. 06:28
Bruger i media center eller?

Bruger Emby og synes ikke lige de har et alternativ desværre.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2023 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Bruger i media center eller?

Bruger Emby og synes ikke lige de har et alternativ desværre.
Bruger DVBViewer Media Server (med DVB-S2 tunere) og DVBViewer Pro klienter.
DVB viewer - your software for TV and Radio - Home

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2023 kl. 07:47
Bare nysgerrig:
Jeg rodede lidt med DVB-viewer for vel 10-15 år siden, men gav op pga., at Windows gjorde det meget ustabilt. Jeg valgte i stedet en Linux boks, og har aldrig fortrudt. Så spørgsmålet er: Hvad er styrken ved Windows-løsningen med DVB-viewer i dag?
miri
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2023 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

Bare nysgerrig:
Jeg rodede lidt med DVB-viewer for vel 10-15 år siden, men gav op pga., at Windows gjorde det meget ustabilt. Jeg valgte i stedet en Linux boks, og har aldrig fortrudt. Så spørgsmålet er: Hvad er styrken ved Windows-løsningen med DVB-viewer i dag?
I dag kører det klippestabilt. Det er så stabilt at jeg ikke en gang gider at opdatere til nyere versioner. Serveren kører 24/7 og optager alt hvad jeg beder den om. Der er aldrig fejl i optagelserne. Det eneste der irriterer mig er at Windows på serveren af og til ønsker at opdatere sig selv, hvilket altid går galt, uvist af hvilken årsag, for derefter at spole det hele tilbage. Derefter kører det som det skal igen
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
KL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2023 kl. 21:29
Er det slut med Honeybee.it? 

honeybee.it giver bare en fejlmeddelse (Internal server error) og de EPG data jeg henter er forældede

/KL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu