recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - epg problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

epg problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael.moller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael.moller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: epg problemer
    Sendt: 11-Juni-2012 kl. 20:14
Jeg har 2 stk AB ip9000HD HDD modtagere, som jeg har brugt uden problemer på yousee(via skanderborg antenneforening) i 3-4 år nu, og epg-en har fungeret upåklageligt alle dage, men nu, efter kanalomlægningen i starten af maj har jeg store udfald/manglende EPG, andre med samme problem eller har de ændret noget.
Jeg har IKKE ændret i min software eller noget i instalationen eller lign, og fejlen er som sag på begge modtagere i hver deres rum som har kørt fejlfrit i 3-4 år nu....
 
jeg har kun lavet ny kanalsøgning efter kanalomlægningen, men det har jeg også gjort tidligere år når der er ændret på deres udbud...... uden problemer.
 
ideer, erfaringer eller foreslag/bud ønskes.....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu