recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer Med HBB-TV (DR)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer Med HBB-TV (DR)

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
JBtv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBtv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 09:54
Rart at høre det også virker med VT30, men er der nogle som har erfaringer med GT30 ?

Jeg har netop opdateret softwaren i mit GT30 - jeg har også DVB-T signal, men har ikke umiddelbart bemærket nogen hbbtv funktion. Dog skal jeg indrømme at jeg ikke har forstået (endnu) hvad jeg eventuelt selv skal gøre for at få det til at virke, hvis det altså virker på GT30 (derfor mit spørgsmål).
Til top
skirk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2006
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skirk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:40
Min far har et nyt TX-P42GT50Y og her virker DR NU hbbtb også. Dog er der mange af udsendelserne som ikke vil starte. Eller det er lidt et spil i lotteriet om den vil afspille eller ej. Men om det er pga. dårlig wi-fi er jeg ikke sikker på. Hvad er andres erfaringer?
 
Skirk
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af DR streaming DR streaming skrev:

jeg har testet på vt-30 og har virker hbbtv også

Super, så venter jeg bare på Stofa, det må være lidt af en bedt af yousee allerede er oppe at køre
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 19:14
Hvad med modtagerboksen/Blu Ray-afspilleren LG HR550 C? Virker det på denne?
Til top
Henno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:42
Nogle der har erfaring med Sony nx723 og dvb-t2?

Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Google. Kunne godt bruge en guide.
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 22:50
Oprindeligt skrevet af Henno Henno skrev:

Nogle der har erfaring med Sony nx723 og dvb-t2?

Jeg synes ikke jeg kan finde noget på Google. Kunne godt bruge en guide.

Mit NX723 virker helt perfekt med DVB-C og YouSee..

Nu skiver du med DVB-T2, men er det ikke kun hos YouSee at HBB-TV virker pt.? Smile
Til top
Henno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 23:00
Hmm efter hvad jeg har forstået skulle det også virke på antenne signalet. Har du gjort noget på tv'et for at få det til at virke?
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 10:51
DR startede (som jeg forstået det) med at teset på antenne før YouSee kom med. Nu venter jeg bare på Stofa.....
Til top
kalk23 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kalk23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af JBtv JBtv skrev:

Rart at høre det også virker med VT30, men er der nogle som har erfaringer med GT30 ?

Jeg har netop opdateret softwaren i mit GT30 - jeg har også DVB-T signal, men har ikke umiddelbart bemærket nogen hbbtv funktion. Dog skal jeg indrømme at jeg ikke har forstået (endnu) hvad jeg eventuelt selv skal gøre for at få det til at virke, hvis det altså virker på GT30 (derfor mit spørgsmål).

Vil også gerne vide om GT30 har hbbtv eller om det kan åbnes på nogen måde... Umiddelbart tror jeg ikke GT30 har hbbtv fordi jeg ikke kan få det til at virke ved at gå over på yousee's kanal 100 på dvb-c.
Til top
DR streaming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2011
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DR streaming Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 22:40
vi er i kontakt med panasonic vedr problemer med at vise udsendelser og vi arbejder på at løse problemet.

Redigeret af DR streaming - 17-April-2012 kl. 22:41
Til top
Cassius99 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cassius99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 10:29
@ JKJe
 
har købt et sprit nyt LG LM760T....hbbTV virker ikke...hvem talte du med hos LG support (hvis du kan huske det?)...jeg har emailet dem og fik et kedeligt svar a la vi har ingen information om dette, beklager
 
zzzzzzzzzzzzzz
 
Anyways, kan du evt lige forklare hvordan man får adgang til Service Menu (hidden menu?)
 
@ DrStreaming
 
Har i nogen dialog med LG omkring hbbTV i DK?
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2012 kl. 10:44
@cassius99
Du skal skifte region til Tyskland (det skal du vidst gøre med alle producenternes)
Det gør du i en gemt menu "ez adjust"
Læs mere her.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu