recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer Med HBB-TV (DR)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer Med HBB-TV (DR)

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:

Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i NordenThumbs Down
Hilsen Kim
Det gælder ikke for 2012 modellerne ( 50 serien ), disse blev demonstreret til Panasonic aften, hvor man også viste HbbTV featuren i brug.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 07:28

Er det noget, der kommer som en opdatering til apparaturet? For et par dage siden, der var opdatering til min LG HR550C, tog det lang tid, før den var opdateret. Eller er det bare Java, som opdateres?

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:

Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i NordenThumbs Down
Hilsen Kim
Ja, man skulle have købt den europæiske model - og ikke den nordiske Dead
Med venlig hilsen
Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2012 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:



Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i NordenThumbs Down
Hilsen Kim

Der har været så mange udmeldinger omkring dette både fra Pana og andre, at det ikke virke som om de undersøger sagen, de snakker bare.

Men jeg synes da det ville være mærkeligt hvis DR tester med ikke-nordiske modeller, så derfor vil jeg da lige høre hvad de har testet med og om de har gjort noget specielt, fx at skifte land til tyskland som vist virker for Samsung.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:



Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i NordenThumbs Down
Hilsen Kim

Der har været så mange udmeldinger omkring dette både fra Pana og andre, at det ikke virke som om de undersøger sagen, de snakker bare.

Men jeg synes da det ville være mærkeligt hvis DR tester med ikke-nordiske modeller, så derfor vil jeg da lige høre hvad de har testet med og om de har gjort noget specielt, fx at skifte land til tyskland som vist virker for Samsung.

HejSmile

Jeg kan fortælle at Panasonic TX-L47ET5Y kan afviklet HBB-tv og det kræver en forbindelse til nettet på MIN 2,5 Mbps, Der er på den pågældende model trådløs wifi og passiv 3D, Den pågældende kan i øjeblikket fås på tilbud hos Elgiganten.
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2012 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kiwa1 Kiwa1 skrev:



Hej Steen
Jeg har spurgt Panasonic og fået svar på, at ingen af deres modeller kan bruges til HBB TV i NordenThumbs Down
Hilsen Kim

Der har været så mange udmeldinger omkring dette både fra Pana og andre, at det ikke virke som om de undersøger sagen, de snakker bare.

Men jeg synes da det ville være mærkeligt hvis DR tester med ikke-nordiske modeller, så derfor vil jeg da lige høre hvad de har testet med og om de har gjort noget specielt, fx at skifte land til tyskland som vist virker for Samsung.
Det er jo ikke fordi, at DR tester på ikke nordiske modeller. Men snarere, at Panasonic ikke laver en ny firmware til sidste års nordiske modeller. Det kan DR ikke klandres for, men derimod Panasonic. Panasonic har i november sidste år, eller deromkring, lavet firmwaren til de europæiske modeller.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 20:06
Tar lige en gammel tråd op,ved ikke om det været omtalt et anden sted,men her er et link til Sony.

Angående HBB-TV

http://www.sony.dk/support/da/product/KDL-40EX723/downloads/AZ2EUA_4008

Mvh.




Redigeret af nesager - 03-Juli-2012 kl. 20:08
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 20:37
Tak for info, er der nogen der ved om Stofa er kommet med på vognen?

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 20:43
som sagt virker det fint med SOny HX serie, hvis man fortæller tv'et at der er i tyskland.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af daskino daskino skrev:

som sagt virker det fint med SOny HX serie, hvis man fortæller tv'et at der er i tyskland.


Vil prøve at hente opdateringen,når jeg får tid.
Er det noget der skal slås til i menuen ?
Mvh.
Ps.Her en Sony EX 723
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 23:55
Har hurtigt prøvet det på mit ex653 og umiddelbart virker program udvalget godtnok for lille sammenlignet med DR Nu på computer og mobil.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Har hurtigt prøvet det på mit ex653 og umiddelbart virker program udvalget godtnok for lille sammenlignet med DR Nu på computer og mobil.


Fik det lige prøvet her til morgen,og det virker,men du har ret med hensyn til udbudet af programmer den er ikke stor,men det kan jo være der kommer mere med tiden.
Mvh
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu