recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med philips 23" PF5320
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med philips 23" PF5320

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boble Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med philips 23" PF5320
    Sendt: 09-Januar-2006 kl. 16:47

Hej

nogen som kender til denne model? kvalitet osv.

 

Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2006 kl. 20:53

Min mening om philips LCD-TV er, at deres "billige" modeller er for dårlige i forhold til konkurrenter i samme prisklasse.

Philips laver nogle af de bedste TV i de mellemdyre og helt dyre prisklasser (model 9967D, 9830), men deres TV i den billige ende er ikke noget at råbe hurra for. Helt skidt er 4310 serien, men 5320,7320 er ikke meget bedre. De viser dårligt billede på alm signal og der er en masse ting ved dem, der er meget irreterende fordi Philips har sparret på en masse i dem. Prøv f.eks. Txt-TV. Det er vildt langsomt (10-sider) og skærmen "genstarter" hver gang man går til og fra Txt-TV.

Prøv at tjekke Thomsons model 40s5, Panasonics tilsvarende model, LG eller måske et Toshiba. Det er efter min mening bedre skærme til nogenlunde den samme pris.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu