recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Error_model_bind
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Error_model_bind

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mazip Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2013
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mazip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Error_model_bind
    Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:21
Hey.

Når jeg vil køre apps på mit samsung smart tv får jeg følgende fejlkode: error_model_bind

Andre der oplever denne problematik?

Jeg har forbindelse både til router og internet. Har genstartet router uden held.

Mvh mads
Til top
Mazip Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2013
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mazip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:28
Mit TV er et Samsung UE55ES7005XXE
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 16:20
Smart HUB er nede... Igen...
Jeg ved ikke hvad det er for en smart software designer, der har valgt, at man skal have forbindelse til Smart HUB, for at køre 3. parts apps man har i forvejen dog. Det giver ingen mening, at fordi Smart HUB er nede, så kan man heller ikke komme på Netflix :S
Til top
Mazip Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2013
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mazip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 17:54
Det er rimelig usmart!

Jeg har erfaret, at der er mange andre med samme problem i både DK, US og GBR.
Til top
Mb120 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mb120 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 18:27
Samsung kan åbenbart ikke lave software - og det bliver ikke bedre SUK - mit næste tv bliver med 140% sikkerhed IKKE fra samsung !
Til top
Mazip Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Januar-2013
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mazip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 21:27
Nu virker skidtet igen :)
Til top
Jacobkk85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2013
Sted: Aalborg Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobkk85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 21:38
Mit e8005 virker stadig ikke. Hvis jeg vidste at samsungs servere skulle værre oppe for at jeg kunne bruge mit tv havde jeg aldrig købt et samsung tv....
Til top
Mb120 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2007
Sted: Middelfart
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mb120 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 21:44
Samme her. Samsung og software ....suk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 23:41
Min BD-ES6000 er også oppe igen. Sidder og ser Top Gear på Netflix på den nu.
Til top
Jacobkk85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2013
Sted: Aalborg Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobkk85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 07:28
Mit e8005tv er stadig ikke oppe. Hvad sker der man :s
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 07:41
Stadig nede....
Opdaterede Firmware, så forbindelsen til nettet er på plads, men får stadig ERROR_MODEL_BIND....
Utroligt at App's kræver kommunikation med Samsung servere for at virke...
Til top
Jacobkk85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2013
Sted: Aalborg Danmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobkk85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 10:37
Hvad sker der lige?? Hvorfor er det ikke oppe endnu? Kan de ikke finde reset knappen på deres server eller hvad....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu