recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Error på disc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketError på disc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anetteolsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Error på disc
    Sendt: 16-December-2007 kl. 23:21
Hej. Håber der er nogen der kan hjælpe. Er i besiddelse af en phillips dvd recorder DVDR70. Har haft gang i at optage en masse forskelligt på en dvd+rw disc, men pludselig under afspilling idag står der pludselig disc error på skærmen. Jeg forsøger at slukke dvdoptageren, men da jeg tænder igen  er discen tom, dvs. alle de gode ting der lå på den må være slettet  Troede ikke det var muligt for en recorder pludselig at gøre dette.....er meget fortvivlet som nogen måske kan fornemme, og håber der er nogen der kan rådgive mig. Gætter på videofilerne er slettet for altid, eller hvad? Kan jo se at der har været skrevet på discen, samt den tager nu længere tid om at indlæse den....har forsøgt med den gratis prøve version af isobuster, men komme ingen større filer frem....alt hjælp modtages med kyshånd. På forhånd tak.
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2007 kl. 10:59
Hej Anette,

Hvis optageren har kvik-slettet mediet (hvilket lyder underligt), kan Iso Buster muligvis stadig redde indholdet. Jeg er ikke helt klar over om "Find Missing Files and Folder" fungerer i prøveudgaven, men se her hvordan den bruges.

Der er iøvrigt en længere teknisk udredning af Quick erase på de forskellige medier her (ikke at den hjælper så meget på dit problem ).

Synes tidligere at have set nogle taste-koder til optageren for at forsøge at redde sådanne problematiske medier - prøv evt. at søge på Club CD Freaks

/Lars


Redigeret af laursen - 17-December-2007 kl. 10:59
Redaktør, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu