recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl i Basta på TV2: 3 ugers rep. tid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl i Basta på TV2: 3 ugers rep. tid

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Smurf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2008 kl. 18:57
Vi kan slet ikke være uenige om at parallelimport og lovliggørelsen af den, ikke har bragt lutter lagkage til det danske markede.

Service forringes også på den baggrund (ikke kun derfor) men også derfor. Derfor jeg tit har en halvsløj smag i munden når folk vil gøre alt for at spare 2-500 kr. for i sidste ende dræber det dem der gerne vil yde service, fordi forhandlere med parallelimport i mange tilfælde dumper priserne (læs ikke alle).

Der hvor priserne på parallelimporterede varer så er stort set de samme som i de butikker der handler med distributøren i det pågældende land, forstår jeg så slet ikke man ikke køber det hos den forhandler der har direkte kontakt til distributøren. I rigtigt mange tilfælde får man bedre service (ikke alle) men i mange.
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer
BDP-LX71
Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61
Baghøjtalere 2 x DM685
TDCTV - bredbånd
Itrends.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu