recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl og ønsker til Digiality CX 302
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl og ønsker til Digiality CX 302

 Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2006 kl. 13:28

Jeg kan godt skifte kanal på min,efter video,samt spole i optagelsen uden det går ud over sync.Men har dog et andet problem hvis jeg  tager strømmen fra den vil den ikke altid kendes ved sin video/harddisk,mangler i menu,så skal jeg igen tage strømmen for at få det til at virke.Og en ting som er ret træls når den starter op efter strøm har været væk,så er den tændt på et program,alle andre ting jeg har,starter op, for at gå i standby.Jeg lukker for strøm for alt,via fjernbetjening inden sengetid.

kallek



Redigeret af kallek - 12-April-2006 kl. 13:43
Til top
gæsling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2006 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Har lige konstateret følgende fejl på CX302-t:

Hvis man afspiller fra den interne video, derefter trykker stop afspilning, vender maskinen tilbage til den kanal den stod på, hvilket er ok. Men herefter kan man ikke skifte kanal, før man enten går i standby og tænder igen, eller går ind og ud af tekst-tv.Angry

/Peter

Man kan også bare trykke på "back" en enkelt gang. Så kan man vælge kanal igen!

Lars GK
Til top
mosekrogen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2006 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Kjærulff1 meddeler nu at problemerne på DTT nettet er rettet, og Digiality modtagerne derfor ikke låser mere.

  /Lars

Jeg oplever fortsat problemer når jeg optager programmer fra DR's kanaler  . Efter nogle minutters afspilning af et optaget program fryser billedet. Jeg kan sagtens få menuer og lign. frem ved at trykke på fjernbetjeningen, men billedet er låst, og eneste udvej er fortsat at slukke boksen helt og starte forfra. Det er dog muligt at genoptage visningen af det optagne program cirka der hvor det gik i stå.

Er der et sammenfald mellem den oprindelige fejl på DR's programmer på DTT nettet, eller er dette en separat ting?

 

 

Til top
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2006 kl. 22:18

Til Lars:

Jeg tror din modtager er defekt, jeg har i hvert fald aldrig oplevet noget lignende.

Jeg har fundet et ønske mere til ny firmware. Når man har sat timeren til at optage et program, og man ønsker at se det inden optagelsen er til endebragt er det kun muligt hvis modtageren ikke var slukket når den gik i gang med optagelsen. Hvis den var tændt er det som sagt muligt, men man ryger ud af optagelsen når optagelsen stopper. Man er så igen nød til at gå ind i menuen og vælge Intern video og fortsætte afspilning af det optagende program. Jeg tror Kjærulff1 kunne få glæde af at studere en Sony harddiskoptager, den må være et forbillede.

Til top
gæsling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2006 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af gæsling gæsling skrev:

Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Har lige konstateret følgende fejl på CX302-t:

Hvis man afspiller fra den interne video, derefter trykker stop afspilning, vender maskinen tilbage til den kanal den stod på, hvilket er ok. Men herefter kan man ikke skifte kanal, før man enten går i standby og tænder igen, eller går ind og ud af tekst-tv.Angry

/Peter

Man kan også bare trykke på "back" en enkelt gang. Så kan man vælge kanal igen!

Hov - det var en smutter! Det er "EXIT" man skal trykke for at kunne vælge kanal igen.

Lars GK
Til top
Thingmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2006 kl. 21:14
Det kunne være rart hvis man helt kunne slette en kanal fra listen (f.eks. DR tegnsprog) - de der favoritlister fungere ikke særligt godt...

Når man ser TV2 og trykker EPG viser den kun TV2s programmer, mens man ved tryk på DR kan se EPG for alle kanaler?

/Thingmand
Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2006 kl. 22:00

Oprindeligt skrevet af Thingmand Thingmand skrev:


Når man ser TV2 og trykker EPG viser den kun TV2s programmer, mens man ved tryk på DR kan se EPG for alle kanaler?

Du kan bare bladre op med pil op, så ligger de andre kanaler der!

Til top
Runedj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2006 kl. 22:04

Har fundet en dum fejl.

Hvis man stopper en optagelse, så spørger den om man vil stoppe timeren, og den stopper fint, men hvis man så slukker for modtageren bliver optagelsen genoptaget.

Det der burde ske når man trykker stop er, at den burde slette den timer der optager i henhold til.

Rune

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2006 kl. 22:49
Så er en lang liste med alle de fejl og ønsker ytret her, sendt afsted til Kjaerulff.

Vender tilbage når jeg hører fra dem.

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2006 kl. 08:24

Jeg har fået følgende svar fra Kjærulff, på spørgsmålet om hvornår der kommer en softwareopdatering:

Hej Jens

Vi forventer der kommer en sw opdatering I løbet af 1-2 uger. Den vil kunne downloades via vores hjemmeside eller der, hvor du har købt produktet.

Med venlig hilsen

Søren Hell

Sælger

C.F. Tietgens Boulevard 19

5220 Odense SØ

Danmark



Redigeret af jens0804 - 11-Maj-2006 kl. 08:24
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2006 kl. 08:45

Hej Jens,

Oprindeligt skrevet af jens0804 jens0804 skrev:

Vi forventer der kommer en sw opdatering I løbet af 1-2 uger. Den vil kunne downloades via vores hjemmeside eller der, hvor du har købt produktet.

Interessant! Jeg har endnu ikke fået svar på min mail med fejl-/ønske listen til dem (men det kan selvfølgelig også tage et par dage at få læst det hele igennem  ).

Regner først med at rykke dem for svar i næste uge (det kunne jo samtidig være interessant hvis de kunne oplyse hvilke af 'vores' fejl de forventede rettet i den kommende firmware).

/Lars

Redaktør, recordere.dk
Til top
jens0804 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 393
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2006 kl. 08:56
Ja det er ganske spændende. Jeg har skrevet tilbage at vi er flere kompetente brugere der godt kan give en hånd med hvis de vil have hjælp til test af deres nye software inden frigivelse. Hvis jeg får et svar ligger jeg det her.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu