recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejlmelding  Pana AE3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejlmelding Pana AE3000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fejlmelding Pana AE3000
    Sendt: 12-Februar-2017 kl. 10:51
I venstre hjørne af billedet på min Pana 3000 står der på blå bagrund med hvide bogstaver 5C6D8C4E. Det varer ca 1 min hvorefter det forsvinder. Kommer ca hver 14 dag. Nogen der ved hvad det betyder?
Til top
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2017 kl. 16:47
Ved ikke om det kan bruges, men her er et indlæg med samme fejl kode.

http://forum.recordere.dk/fejlkode-yamaha-rxv771_topic139784.html

::::::::
J.Skovgaard
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2017 kl. 12:01
Den tråd var også min. Jeg troede det var recieveren. Men nu har jeg fået en NAD i stedet for Ymahaen. Så det må være min Pana? actor
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 23:24
er det uanset hvilken kilde du ser fra, jeg har det samme, men kun når jeg ser fra Viasat parabol
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 13:02
BINGO!!!!! Jeg har Viasat parabol! Det er den eneste mulighed jeg ikke har overvejet. Silly me. Jeg har sendt et billede til Panasonic i London. De sidder nok og klør sig håret lige nu. Må hellere få skrevet til dem og fortælle dem om sagens rette sammenhæng. Ringer til Viasat og spørger dem. Skal nok vende tilbage m deres svar. actor
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 13:37
jeg er sikker på det er en kode som dit kort smider op på skærmen, så kan viasat tjekke hvem det er der "deler kort"
det er som regel i fodboldkampe koden bliver vist, da der er en del som "streamer" signalet videre til folk som betaler f.eks kr. 100,- om måneden for den fulde pakke.
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 14:05
Ups! Umiddelbart vidste teknikeren intet. Men han ville gå videre til sin chef og vende tilbage. Men hvis det kun er en kontrolfunktion fra Viasats side ka jeg godt leve med det. Dette er rent hypotetisk, men, vil det sige at Viasat ka se (hvis jeg rent hypotetisk havde en søn) om han ser fodbold på min Viaplayprofil? actor





Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 14:35
nej, det har intet med viaplay at gøre :-)

der er nogle i DK der deler deres viasat parabol abonnement.
jeg kunne f.eks. sætte en server op med mit originale viasat kort, og sælge "abonnementer" til mine venner eller andre der har en Linux boks(vil ikke skrive navnet) hvor mit korts koder bliver sendte til de bokse. Så kan de se alle de kanaler jeg betaler for.

dem der laver dette nummer tager normalt kr. 100,- til kr. 150,- om måneden for det, det gør jo at mange bliver fristet, og de har normalt 10-20 "kunder"



Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2017 kl. 16:24
Viasat ringede tilbage og sagde det kun var ved sportsudsendelser det skete. Det er ikke Viasat selv men det "program" Viasat køber udesendelsen fra. Det ligger alrede som en kontrolkode når Viasat modtager signalet? actor





Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu